Misschien is het oud nieuws hoor, maar ik zag gisteren in de C1000 dat ze een Gratis Babycadeaudoos hebben. Af te halen na overhandigen geboortekaartje... Op de Site: Hoera! Het is een gratis babycadeaudoos (en hij weegt 6330 gram) Bent u de gelukkige ouders van een pasgeboren baby? Van harte gefeliciteerd! Dan staat er bij C1000 een goedgevulde Babycadeaudoos voor u klaar. Deze doos bevat 20 producten voor moeder en kind ter waarde van 25 euro. U kunt de babycadeaudoos gratis afhalen bij de dichtstbijzijnde C1000 tegen inlevering van het geboortekaartje (niet ouder dan 2 maanden) en uw legitimatiebewijs. Geen geboortekaartje? Neem dan een kopie van de geboorteakte mee. Tot ziens bij C1000. Mooi meegenomen toch?
Ja echt een topdoos was het! Helemaal gevuld met een hoop boodschappen waar je over het algemeen ook echt wat aan hebt
Inderdaad... deze doos is zeker de moeite waard. Plus heeft ook zo'n doos [alleen jammer dat die net een half jaar voor de geboorte van ons ventje ging sluiten ] Maargoed, ik vond deze doos denk ik de beste doos van alle dozen. Wat Manuela zegt, lekker gevuld.
Deze is idd super en die van de plus was net zo gevuld. Die van de em-te was nog groter! Ik ga ze straks in ieder geval alledrie weer ophalen!