Gratis Baby cadeaudoos C1000

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Janjansje, 31 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janjansje

Janjansje Lid

14 nov 2008
    78
    0
    0
    Friesland
    Misschien is het oud nieuws hoor, maar ik zag gisteren in de C1000 dat ze een Gratis Babycadeaudoos hebben. Af te halen na overhandigen geboortekaartje...

Op de Site:
    Hoera! Het is een gratis babycadeaudoos
    (en hij weegt 6330 gram)
    Bent u de gelukkige ouders van een pasgeboren baby? Van harte gefeliciteerd! Dan staat er bij C1000 een goedgevulde Babycadeaudoos voor u klaar. Deze doos bevat 20 producten voor moeder en kind ter waarde van 25 euro. U kunt de babycadeaudoos gratis afhalen bij de dichtstbijzijnde C1000 tegen inlevering van het geboortekaartje (niet ouder dan 2 maanden) en uw legitimatiebewijs. Geen geboortekaartje? Neem dan een kopie van de geboorteakte mee. Tot ziens bij C1000.

Mooi meegenomen toch?

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Edit moderator: Verplaatst naar Gratis & Aanbiedingen.

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja echt een topdoos was het! Helemaal gevuld met een hoop boodschappen waar je over het algemeen ook echt wat aan hebt :D

4. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Inderdaad... deze doos is zeker de moeite waard. Plus heeft ook zo'n doos [alleen jammer dat die net een half jaar voor de geboorte van ons ventje ging sluiten :(]

Maargoed, ik vond deze doos denk ik de beste doos van alle dozen. Wat Manuela zegt, lekker gevuld.

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Deze is idd super en die van de plus was net zo gevuld. Die van de em-te was nog groter! Ik ga ze straks in ieder geval alledrie weer ophalen! :D

Deel Deze Pagina