5 dpo en al klachten???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door volgoedemoed, 21 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    na mijn vraag van eerder deze wk wil ik toch nog iets vragen.

ik heb zelf het idee dat ik afgelope zaterdag mijn eisprong had. dmv ovulatietesten en pijn die ik bij een eerdere eisprong gehad heb.
    eigenlijk zou ik de eisprong afgelope maandag pas hebben? maargoed in elk geval rond deze klagen regelmatig geklust.
    als mijn eisprong afgelope zaterdag was zit ik op 5 dpo. had k m maandag zit ik op 3dpo.
    toch ervaar ik al klachten.
    deze begonnen met een zeurende onderbuikpijn met vlagen, krampen/steken/zeurend. met vlagen lage rugpijn.meer hoofdpijn gehad als normaal, witte /crèmige afscheiding (nog niet veel maar het is er ) en vanmorgen viel mij op dat de aderen over mijn borsten vrij opvallend waren en liepen over de tepels heen. gister had ik een voor mij onbekende pijn vanuit mijn baarmoeder of in elk geval vanuit dat punt. alsof er aan spieren getrokken wordt. een trekkende/zeurdende pijn.
    dit hield een klein uurtje aan en het was weg. nu af en toe nog wat steekjes in linkerlies, of wat gerommeld in mijn onderbuik.

wat zeggen jullie? aangezien ik toch nog een ruime week moet wachten tot mijn menstruatie.
    en kennen jullie deze (baarmoederpijn van gisteravond)) van een evt innesteling>??

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

16 april positieve ovulatietest is 18 april eisprong.

5 tot 10 dagen na eisprong vindt er pas een innesteling plaats.
    Vanaf innesteling maak je HCG aan en kun je klachten gaan krijgen.

De meeste vrouwen merkten in de ronde dat ze zwanger bleken niks bijzonders. Terwijl ze de andere rondes altijd van alles bleken te voelen.
    Bij de meeste vrouwen komen de zwangerschapssymptomen pas vanaf week 6 van de zwangerschap. Kortom: ik zou niet op elk kwaaltje gaan letten, want dat zegt helaas niks :(.

Het is gewoon een kwestie van ongeduldig afwachten tot je NOD op 2 mei 2016. :p Veel succes en ik hoop dat het raak is deze ronde!

3. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Het is idd afwachten maar je leest zoveel verhalen van vrouwen van wat ze gemerkt hebben. Je kunt blijkbaar toch al klachten krijgen voor innesteling ivm dat je lichaam een hoop hormonen gaat krijgen of gaat laten werken om alles op gang te brengen.. K zeg niet dat ik zwangen denk te zijn maar k kan geen verklaring vinden voor deze klachten ineens

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Je maakt pas hormonen aan vanaf je innesteling,en die hormonen zorgen voor klachten.Dus nee,je kunt geen klachten hebben voor je innesteling wat je kan relateren aan een eventuele zwangerschap.

5. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Zit zelf nu ook op 4/5 dpo en tsja moet toch eerlijk zijn dat je toch (onbewust) op elk pijntje gaat letten. Maar op dit termijn is het geloof ik zo goed als onmogelijk om al echt klachten te hebben. Vergeet niet dat je darmen ook in je onderbuik liggen, die kunnen ook wel eens gevoelig zijn. Had zelf ook van de week mega veel witte afscheiding ineens, maar nu al linken aan zwangerschap is iets teveel van het goede.

Deel Deze Pagina