nieuwsgierig ! naar wat jullie vinde.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door volgoedemoed, 20 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    hoii hoiii dames !!!

k heb wat vraagjes , mss hebben jullie ervaring met iets.
    wij proberen dus zwanger te worden en dit is de 2e ronde. k heb afgelope zaterdag of maandag, dat is me niet helemaal duidelijk mijn eisprong gehad. k had zaterdag wel de piek op mijn ovulatie test maar verder? wel rond deze dagen en vorige week gemeenschap gehad natuurlijk. rond de eisprong van zowel zaterdag en/of maandag. en als mijn eisprong maandag was, ook op die dag zelf gemeenschap gehad.
    nu heb k deze week last van mijn onderbuik, rare steekjes rond omgeving van liezen en baarmoeder.
    maar waar zit de baarmoeder nu precies? zit die precies onder je navel en dan wat lager?
    en k heb deze week behoorlijke hoofdpijn, wat meer dikker crèmige/witte afscheiding, en lage rugpijn,als k zit is het alsof mijn onderrug helemaal stijf is, nooit last van gehad.
    nu heb k begrepen dat deze klachten al vroeg voor kunnen komen doordat je lichaam zich aan het volstorten is met allerlei hormonen. als ik internet moet geloven :)
    wat denken jullie? volgend weekend (2/3 mei heb ik pas mijn NOD ) hoop ik.

2. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ovulatietesten heb ik geen ervaring mee.
    Maar je baarmoeder zit heel laag. Inderdaad je navel en dan naar beneden ter hoogte van je broekrand.
    Meer afscheiding en pijn in je rug kan wel een teken zijn. Er zijn zoveel symptomen en ook zoveel die je niet krijgt. En zijn zelfs vrouwen die niks voelen. Gewoon even afwachten of het blijft aanhouden. 1e periode is gewoon spannend.
    Succes!

3. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Dank jewel meid !! Die afscheiding is met vlagen.. Niet continu hoor maar zo met vlagen dat je denkt: het lijkt wel of je ongesteld
    Bent ! Pfoee..zo"n "nat" gevoel zeg maar ..
    K ben benieuwd ! Altijd
    Moeilijk he of t nu wel
    Of niet een voorbode
    Kan zijn

4. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Ik heb precies hetzelfde! Heb als het goed is ook rond die tijd eisprong gehad en mijn NOS zou ook rond een van die dagen zijn.
    Heb ook sindsdien steken bij mijn liezen en krampjes alsof je menstuatie gaat beginnen. Helaas kunnen we niet meer doen dan afwachten..😉
    Al vraag ik me ook af of dit al van een eventuele zwangerschap kan zijn en of je zo snel kwaaltjes kan hebben.
    Bij onze eerste had ik verder ook niet veel last buiten een week hoofdpijn en die krampen. Verder niks. Dat kwam pas een beetje in een wat later stadion. Laten we het hopen!!

5. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    hihi jaa het is heel verwarrend. k heb pas volgend weekend menstruatie .. hopelijk niet natuurlijk maar k heb nu al wel vreemde klachten.
    k had gister dus ook ter hoogte waar ongv je broekband zit ineens een vervelende pijn . als daar dus je baarmoeder zit was het daar aan haha. soort van spierpijn/krampachtig,,, vervelend gevoel... af en toe wat pijnsteken in lies/onderbuik... en vanmorgen viel het me op dat de blauwe aders duidelijker waren en door mijn tepels lopen.. nja je gaat nu overal op letten natuurlijk.....???

6. Angelx93

Angelx93 Lid

27 feb 2013
    81
    0
    6
    Limburg
    het kan een goed teken zijn inderdaad!

ik zit nu 4 dagen voor nod. en ik heb deze klachten ook gehad tot mijn innestelingsdag. toen was het allemaal zelf nog iets erger en nu is het weer wat afgenomen.

maar je klachten komen wel bekend voor.
    Hopen dat het een goed teken is!!

7. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    k hoop het ook !! wnnr was jouw innestelingsdag??? gevoeld ??

Deel Deze Pagina