ernstige pijn menstruatie en hevig bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sjorsjette, 2 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    hi meiden....

wie heeft erg ook last van veel pijn bij menstrueren? en hevig vloeien?

wat doen jullie eraan?
    en of wat zegt de ha/gyn?

gr sjors

2. Butterfly25

1 jan 2014
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Wat vervelend dat je zoveel vloeit.
    Weet precies wat je bedoeld. Tot half jaar geleden had ik zogezegd geen cyclus. Ik bloedde maandenlang achter elkaar elke dag. Erg vermoeiend, letterlijk. Ik kreeg tranexaminezuur om het bloeden te stoppen. Kwam er soms dwars door heen. Ze wisten niet wat er aan de hand was. Toen ben ik voor heel even aan de pil gegaan ( 2 maanden ) en sinds een half jaar heb ik ineens weer een regelmatige cyclus. Hoe het kan weten ze niet, Ben er erg blij mee. En als ik nu ongesteld ben ben ik het ook wel flink hoor. Eerste 2 dagen kan ik me soms amper voortbewegen. Hoeveel dagen ben jij ongesteld? En hoeveel vloei je?

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hoi,

Jeedem dat klinkt ook naar van jou! Fijn dat het nu weer regelmatig is. Tja en die eerste dagen blijven ***.

Ik ben meestal toch wel 6 dagen soms een week zoet waarvan dan echt 2 soms 3 dagen echt meeeeeega. Lek steeks bijna door. Maar ook die pijn is niet meer te doen.

2 aleve en 1000mg pcm... thee en een kruik.. en nog pijn hebben... :'(

4. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    ook ik heb/had veel last van pijn en hevige menstruatie, maar bij mij komt dit door endometriose en dik baarmoederslijmvlies... heb je dit altijd al gehad of word het de laatste tijd erger? als het je niet lekker zit kun je altijd ff contact met een arts opnemen.. tegen de pijn helpt hier aleve feminex erg goed!

5. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    aj lees dat je flink wat pijnstillers slikt... ik zou toch ff na laten kijken dan..

6. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Ik heb jaren in de mmm gezeten.. vele mk's & ma's... nu een dochter van 3.5 jr (laatste iui met Menopur & Pregnyll)

Ik had na het stoppen vd pil een mega onregelmatige menstruatie en ook vaak pijn. Eenmaal bij de gyn bleek ik vaker geen dan wel een eisprong te hebben. En bij menstrueren wat bloed in de buikholte wat dus pijn gaf. Nu word het steeds erger... we willen ook voor nr2 gaan (wilde we al eerder maar door bijzondere omstandigheden vorig jaar voorbij laten gaan) *daar nu wel een beetje spijt van*

Maar goed.. vandaag afspr maken met de gyn.. dus ga het zeker na laten kijken.

Deel Deze Pagina