Hey meiden, Wil even laten weten dat de bloeding sinds vanochtend volledig is gestopt.. dus gisterenochtend gelijk redelijk veel en overdag gebleven, afgelopen nacht halve tampon, vanochtend stukken minder en smiddags niets meer.. Ik weet dat ik van en ongi uit moet gaan met een veeeelste korte LF maar door de afwijkende korte bloeding vind ik het toch nog spannend!
Als ik jou was zou ik over paar dagen eens testen. Ik had bij mijn tweede zwangerschap na dag of 10 ook 1,5 dag bloedverlies, helderrood. Daarna stopte het. Drie dagen later teste ik positief
Bedankt voor je reactie! Zie je, ik mag dus nog hopen dat meer dames dit hebben gehad en positief getest maakt het nog spannender Was het trouwens net zoveel als ik?
Ik heb precies het zelfde, ook krampjes en korte zachte kleine steekjes al ruim 1,5 week, zaterdag is mijn nod, dus ben benieuwd! Succes voor jou!
y87 wat spannend allemaal.! Vrouwenlichamen zijn wel rare dingen en helaas kan je niet alles verklaren. Voorop stel ik dat ik hoop dat je zwanger bent maar er bestaat ook ziets als een doorbraak bloeding. Dat valt niet te verklaren... Hoop op een mooi knalstreep voor je! @hier: nu twee testjes gedaan en zelfs als ik ENORM mijn best doe is er geen tweede streepje te bekennen. Denk toch echt dat mijn cyclus van slag is.. Hmmm om moe van te worden. Nog niet eerder gehad. Maarja, zoals ook al hier bovenen is geschreven. Het vrouwen lichaam is enorm vaag! Sweet dreams meiden!
Dat kan het ook nog zijn ja. Ik wacht het gewoon maar af en ben begonnen opnieuw te tellen voor ronde 3 maar zal toch nog wel testen op m'n nod volgende week zondag, tijdens m'n vakantie.
haha natuurlijk! dat zou ook ik ook doen. Hoe leuk is dat om in je vakantie er achter te komen dat je zwanger bent! Hier al weer een dag verder over tijd.... word er een beetje moe van langzamerhand!
Vervelend ja, en als je nu in de eerste of tweede ronde zit is het begrijpelijk maar voor jou al ronde 7, maakt het zo onverklaarbaar.... Hier geen bloed meer, ik dacht misschien stopt het even en breekt het dan verder door, maar niets...
zucht.. wanneer zou ik op zn vroegst kunnen testen als zaterdag/zondag innesteling was?? vlinder; hoe voel je je??? meis; 5 dagen overtijd is erg lang.. ga je afwachten of ha nog bellen? XxX
@Y87: ja heb niet veel symptomen ben wel beetje moe en heel erg kortademig lijkt wel of ik slechte conditie heb. en heb donkere urine met veel vlokjes. wanneer ga jij testen
Ja ik vraag me dus af wanneer ik het op zn vroegst kan testen als eergisteren/gisteren innesteling was.. NOD is eigenlijk volgende week maandag, maar vrijdag gaan we naar Oostenrijk met mijn ouders en zondag is m'n vader jarig.. zou leuk nieuws zijn dat ie opa wordt, maar zou het eerder kunnen wat denken jullie?