Vlindertj.. ow oke want ik voel ook niet echt veel, af en toe beetje kramp maarja.. brrrr ik hoop dat ik het ga volhouden tot zondag..
Alle keren dat het raak was had ik op 10 dpo al een streepje. Heb ook de ultra gevoelige van zwanger en kids gebruikt. Maar ook op de kv2v5 had ik al een vaag streepje.
Ik heb net een ovutestje gedaan, en die blijft spierwit.. Dat wil toch gewoon zeggen dat het niets wordt? Als je zwanger bent moet die toch reageren?
Het kan wel, maar gelukkig las ik net iemand die wel zwanger was maar geen positieve ovutest kreeg, dus er is nog hoop .. een beetje dan..
Tja ik denk als je test en hij is negatief dat de teleurstelling dan groter is dan wanneer je gewoon wacht..maar dan zit je weer in die onzekerheid.. Ik ben trouwens weer aan de volgende ronde begonnen nu..
Dat is ook zo! Heb niet meer getest, tis nog maar 3 daagjes wachten.. Lukt me denk wel.. Ik wens je veel succes in de volgende ronde! En als ik niet zwanger ben, en niet ongi wordt ergens begin volgende week, was die bloeding toch m'n ongi en zit ik ineens op cd 8 en moet ik alweer aan de ovutesten X x x
Hey! Wat lief dat je dat vraagt haha...; NEE .. ik heb vanochtend niet getest... Maar lieve meiden ik ga vanmiddag op vakantie, en morgenochtend zit ik nog in de bus dus lukt het ook niet.. eerstvolgende kans is zondag, de dag van mn NOD dus komt goed.. Wel af en toe pijn, gisteren ook buikpijn en krampjes/steekjes..dus misschien zit er alsnog een ongi aan te komen kan ook nog.. Ik hoop dat ik daar internet heb, anders kan ik het goede/slechte nieuws pas volgende week brengen.. Hoop dat deze topic dan nog niet gesloten is..!!!! Hoe is het met jullie????????
Lekker even wat anders aan je hoofd vanaf vanmiddag! Dan gaat de tijd ook wat sneller. Hier steeds heel licht bruinverlies (alleen bij afvegen) en de zint me totaal niet! Heb elke maand wel bruinverlies voordat ik ongi wordt, maar omdat ik woensdagochtend dat bloed verloren heb, weet ik gewoon echt niet wat ik moet denken. Heb af en toe wat lichte kramp en de hele tijd die zeurende rug. Verder niks...
Spannend hoor! ik heb dat dus ook niet, pijnlijke borsten of aders of misselijk o.i.d. niets noppes.. alleen dat bruinverlies is niet te verklaren.. hopelijk een goed teken!
eisprong hoef je niet elke maand te voelen ,zo heb ik 1x mijn gevoelt en de ander 2x totaal niet en dit is mijn 3e ronde