Hello Ladies... HELAAS! Niet zwanger Maar ook niet meer ongesteld, ik snap er niets meer van, dan was die gekke bloeding toch mn ongi (denk ik).. En als dat zo is zit ik alweer op dag 16 en moet mijn ei (met een cyclus van 32) binnenkort weer komen.. maar kan een ei springen als er maar 21 dagen (3 weken) tussen zit??? want mn ei kreeg ik 5 dagen voor die bloeding... iemand een idee.. ? En ja ik baal erg, want had toch wel goede hoop!! Verder een super vakantie gehad.. hoe is het met jullie allemaal??? Super tof dat jullie dit topic open hebben gehouden!
Y87 wat jammer zeg, maar fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Een LF (fase na je ei) van 5 dagen is te kort om zwanger te kunnen worden volgens mij. Dus als je dat de komende cyclussen weer hebt zou ik toch even een bezoekje aan de huisarts brengen als ik jou was. Ben je met ovutesten aan het kijken of je ei er al aan komt?
Ja ik ben uiteraard weer aan het testen, het kan ook zijn dat het een doorbraakbloeding was, om de boel nog op gang te brengen.. maar de vraag is meer of er altijd minimaal 4 weken tussen een eisprong moet zitten om een eitje goed te kunnen laten rijpen, of kan die periode minder zijn in geval van ontregelde cycli? Ik bedoel mn ei zou volgens het boekje rond dag 18 springen met een cyclus van 32 dagen.. maar dan zou er tussen nu en de vorige eisprong maar 3 weken zitten, kan dat??? Zo niet, en hij springt weer laat (dag 27) en ben dan weer dag 32 ongi, dan ga ik inderdaad maar eens een belletje doen.. - XxX -
Je cyclus kan nog een tijdje van slag zijn na pil gebruik. Ook zonder pil gebruik trouwens. Mijn ei komt ook erg wisselend ene keer cd14 dan weer cd16 geen peil op te trekken..
Nee dat is ook zo, bij veel denk ik, maar zit er een minimale tijd tussen twee eisprongen om het eitje te kunnen laten rijpen??? Of kan het soms 5 weken zijn, en dan weer 3?? Of zit er een minimale tijd van 4 weken tusssen??? Ik bedoel (blijft moeilijk, uitleggen ) als mijn ei nu op tijd zou komen (cyclus 32 dagen, en 14 dagen voor ongi) zou er 3 weken tussen deze en vorige eisprong zitten, kan dit of zit er altijd minimaal 4 weken tussen ivm rijpen?? Hoop dat jullie de vraag zo een beetje snappen.. anders komt mijn ei weer te laat en wordt mn LF weer te kort..
Ik heb gelezen dat een normale cyclus tussen de 25 en 35 dagen zit, dus in theorie zou 3 weken, 21 dagen net iets re kort zijn.. maar ja ik ben geen dokter dus weet niet of 4 dagen veel verschil maakt..
Ohja zo kun je het ook zien.. nouja we zien het wel weer.. hoe is het met jou?? Ben een week weg geweest en lijkt wel een maand
Zat al een week te kijken of je wat geplaatst had... maar nu eindelijk een bericht, maar minder goed dan ik voor je hoopte op naar de volgende ronde nu! Ik heb zaterdag nacht een test gedaan, en zwanger ....kon het niet geloven!
Dat komt omdat hier zoveel geschreven wordt haha, als ik een paar dagen niet meer hier ben geweest heb ik ook heel wat bij te lezen! Met mij gaat het wel goed, zit inmiddels weer op dag 13 dus..de tijd gaat redelijk snel en moet zeggen dat ik vrij rustig ben...zolang ik maar geen testen ga doen . En met jou verder? Gefeliciteerd Allstar!! Dat is goed nieuws!!
Y87 als er maar 5 dagen zit tussen je eisprong en je menstruatie is dat te kort om te bevruchten en nestelen. Is dat wat je bedoelt? Je moet dus niet rekenen vanaf je vorige menstruatie in totale cyclusduur maar je hebt een bepaald aantal dagen nodig tussen je eisprong en je menstruatie wil een bevrucht eitje kans van slagen hebben. In principe zeggen ze dat vanaf 9 dagen genoeg moet zijn. Heb je dus steeds een vroege eisprong op bv dag 11 dan zou een cylus van 20 dagen kunnen. Springt je ei echter pas op dag 15 dan kan een cyclus van 20 dagen niet. Snap je?
Hey bedankt!!! Ik begrijp het! Dan hoop ik dat de tijd tussen mn volgende ei en ongi langer wordt!! Anders ben ik kansloos! Nog 1 moeilijke vraag dan; hoe lang moet er minimaal tussen 2 eisprongen zitten? Of maakt dat niet uit voor de kwaliteit van de eicel? Springt ie altijd pas als ie goed rijp is? En bedankt dat je de tijd neemt voor het beantwoorden van m'n lastige vragen! X x x X x x
Hey met mij verder wel goed! Zit met smart op m'n ei te wachten maar weet inmiddels dat ie ook pas op dag 27 kan springen (nu dag 17). En hoop heel erg dat m'n lf langer is dan 5 dagen deze keer..... X x x
Vandaag dag 18, nog geen positieve ovutest.. het wordt weer hetzelfde denk ik als vorige cd.. heel laat ei en dan veelste vroeg ongi .. Hopelijk springt ie nog minimaal 10 dagen voor NOD.. (cd 32).. dan moet ie voor cd 22 springen dan maak ik nog een kansje.. of hij springt later maar met een langere LF.. ik hoop dat zo!!!
Y87: volgens mij heb je geen minimale duur tussen twee eisprongen nodig. Het eitje springt pas als het groot genoeg is. En tuurlijk geef ik graag antwoord. Heb mijn handtekening aangepast naar een vrolijke, maar wij hebben ook een niet leuke weg bewandeld om hier te komen. Ik was in die tijd ook altijd erg blij dat er iemand was die antwoorde op mijn vragen.
Hey meiden, hoe gaat het met jullie??? Ik zit met smart op mn ei te wachten in de hoop dat mn LF 10 dagen of langer wordt.. zit nu op dag 20, vorige keer ei op dag 27 met ongi op dag 32.. Zie foto.. het zal toch niet nog 7 dagen zo bijna-maar-net-niet zijn?? Wat denken jullie? Voel al wel steekjes.. XxX
Ik word hier lichterlijk gefrustreerd van en wil jullie mening hier ook even horen.. vandaag dag 21 van m cyclus.. zie foto, de bovenste is van vandaag.. nog steeds net niet... :x Wat zouden jullie doen als mn ei weer pas op dag 27 springt en mn LF maar 5 is, dus dag 32 weer ongi.. huisarts bellen of nog niet? Zou de tweede keer zijn.. XxX
Ei lijkt er langzaam aan te komen. Dat je ei laat komt maakt niets uit. Maar als je weer na 5 dagen ongesteld wordt zou ik dat denken wel eens aankaarten.
Heyhey, wie zitten er hier allemaal nog op dit topic.. hoe gaat het met jullie? Ik zit als het goed is weer op 1 dpo, en jullie??? tijdje niets gehoord hier