5 DPO, ik denk een innesteling te voelen, wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ytest, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Begin er bij mij ook bang voor te worden..

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Nou vandaag 9dpo als ik mijn ovutest aanhou, helaas negatief kv test :(

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik heb het precies zo gehad. Vooral die onderrug. 2 dagen overtijd getest en licht pos. 3 dagen overtijd alsnog mis. Zelfs al wordt je ongesteld, dan kan het best een mislukte innesteling zijn geweest. Spannend hoor

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    #84 Ytest, 9 jun 2012
    Laatst bewerkt: 9 jun 2012
    Goeiemorgen!

@ Jane: bedoel je dat je ovutest negatief blijft? Dat is hier ook zo maar dat wil niets zeggen hoor... verder nog nieuws?

@ Babke: Ja zeker spannend, hoop natuurlijk niet ongesteld te worden.. zou vandaag met een vroege test mogen doen maar durf echt niet ik wacht mooi tot NOD.. Maar was jij dan bij die innesteling ook al misselijk en pijnlijke borsten enzo? want dat heb ik niet..

Vandaag 10 DPO.. Onderrug is erger geworden en buikpijn/kramp is hetzelfde gebleven.. Ik heb wel het gevoel dat het beneden helemaal gesloten is zeg maar, en ovutesten zijn negatief..

Maar bij een innesteling heb je toch een dag of 2 die kramp en dan is het weg, dat is bij mij constant gebleven..

XxX

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    #85 Ytest, 9 jun 2012
    Laatst bewerkt: 9 jun 2012
    Hey!

Ten eerste, wat speelde NL toch slecht!

Ten tweede, heb net een ovutest gedaan, dat is het enige wat ik durf.. zie foto.. Ik dacht eerst dat een ovutest niets zegt over per definitie wel of niet zwanger zijn maar nu lees ik zoveel verhalen van mensen die dan een positieve ovutest hadden als ze zwanger zijn.. Is hopen voor mij nog wel relevant? :( (10 dpo)

De steekjes zijn erger geworden.. dat wel..

En heb een miscalculatie gemaakt, donderdag is mijn NOD, uitgaande van 31 dagen.. dus dan test ik donderdag pas, als ik niet ongi wordt..

Hoe is het met jullie allemaal????

XxX

6. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Hoi meiden,

Wat een spanningen allemaal hier!

Toen ik van mijn tweede zwanger was had ik ook een positieve ovutest! Dus ik ga je voorzichtig feliciteren! Dag erna een normale test en jahoor!

Hier ook een beetje in spanning. Wij zijn niet bezig met zwanger worden, maar denk dat ik het wel ben. Ben in de eerste week mijn pil vergeten en te laat ingenomen.
    Mijn lichaam heeft nog nooit zo gevoeld als nu, vandaag is wel mijn doorbraakbloeding begonnen, ben benieuwd hoe lang deze duurt. Ik ga pas de 15e testen.
    Allemaal succes met wachten meiden!

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Maar die ovutest van mij is toch niet positief?? en ik bedoelde juist dat ik steeds meer begin te denken dat als ik geen posi ovutest heb nu op 10 dpo dat ik ook niet zwanger kan zijn.. wat denken jullie?

Wanneer testte je positief, hoeveel dpo? en wat voelde je voorafgaand? :)

En nu de 15de testen, ik de 14de, spannend voor jou ook!!

8. MamavanDJ

Ik weet niet precies meer hoe die ovu testen werken, is alweer drie jaar gelden... maar ik zie toch 2 streepjes? Dat is toch positief?
    Tja wanneer testte ik, 1 dag voor NOD, dus ong. 12/13 dagen DPO? Bind me er niet aan vast hoor!

Voorafgaand had ik eigenlijk geen symptonen, wel had ik de eisprong duidelijk gevoeld en had daarom wel het vermoeden dat het raak kon zijn....

Daarom is het nu zo raar dat ik van alles voel, dat heb ik bij de eerdere twee niet gehad, daar kwamen de verschijnselen pas na de positieve testen!
    Pff, wachten is niet leuk he!

9. MamavanDJ

En ik lees net dat je zojuist de test hebt gedaan, HCG is in je ochtendurine duidelijker waarneembaar, omdat je urine dan geconcertreerder is, dus anders mss morgenochtend nog een keer doen??

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Nee dat wachten is niks! zeker omdat ik dacht woensdag te kunnen testen en dat blijkt nu donderdag!! En dan kom ik met mijn goede of slechte nieuws en dan moet jij nog..

Ook tegen Jane: ik las ergens anders op het forum:

Dus er is nog hoop voor allen!! :)

11. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hij is toch pas positief als de strepen even donker of donkerder zijn? sommigen hebben toch standaard die LH in de urine? :(

12. MamavanDJ

Oh ik heb echt geen idee! Hoop niet dat ik je onzekerder heb gemaakt! Maar idd, bij iedereen is het weer anders, dus helaas geduld bewaren en wachten tot donderdag en vrijdag....

13. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Je hebt gelijk, dat is ook zo..:)

14. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Nee kvtest was negatief, hier verder alles weer rustig dus ga er vanuit gewoon ongi te gaan worden woensdag.

15. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    #95 Ytest, 10 jun 2012
    Laatst bewerkt: 10 jun 2012
    Aaahhh help me! Dit was m'n ovutest vanmorgen!!! Hij is even donker als toen ik dacht m'n ei te hebben! Wat is dit??? nu vermoedelijk 11 DPO..

Heb ik me vergiste en komt mijn ei ineens toch zo super laat dat ik morgen een knaller heb, of kan ik toch zwanger zijn???? Snap er nu niets meer van! Kan toch niet na die hele week kramp etc ineens m'n ei morgen krijgen of wel?? :$

EN HOE IS HET BIJ JULLIE???

Channy123 vindt dit leuk.
  16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hey meis, dat was ik ook van plan maar nu weet ik het even niet meer.. of ik aan de bak moet met klussen of niet.. :( laat ei of teken van zwangerschap??

En voor jou geldt toch ook zolang je nog geen bloed ziet kan het nog..

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Net clearblue gedaan.. wat vinden jullie nu? zw-test doen of zeker weten een laat ei? CD 27, 11 dpo (dacht ik)

HELP!!

18. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hey meis, ik zou voor de zekerheid een zwangerschapstest doen als ik jou was.
    Het kan idd 2 kanten op, zwanger of verlaat ei.
    Succes en ik ben benieuwd..

19. MamavanDJ

Wow, hoop voor je dat je zwanger bent!!! Anders is het eitje wel erg laat!! Laat je het snel weten!! Succes...

20. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hier word de ovutest ook weer donkerder maar ja dat wil nog niets zeggen.
    Ook dikke aderen overal op en rondom boobs.
    Ach we zien woensdag wel, doe morgen nog een testje en als die negatief is dan gaan we weer verder...

Deel Deze Pagina