Hoop het ook zo voor jou!!.. ik wacht tot ik kan plassen Ben ik zwanger dan ben ik super blij, is het m'n ei, dan ben ik ook blij want dan weet ik zeker dat ik ovuleer en vruchtbaar ben, tis nog maar ronde 2!!!
Hallo meiden, Heb hier even meegelezen, en Y87 ik hebeen positief verhaal voor je! Ik had met mijn zw-schap van mijn zoontje ook een posi CB ovutest! Dus het kan zeker wel. Heb ook toen een zw-test gedaan en ook licht positief op 9/10DPO!! Succes met testen ben benieuwd!
Hartstikke negatief!! Kan het nog te vroeg zijn voor de zw-test? 4 dagen voor NOD? Ik ga zowiso goed aan de klus!!.. snap er nog steeds niets van...
Apart?! Nou klussen dan maar! En als je nog testjes over hebt en niet ongi wordt, dan echt pas donderdag testen! Hoop het nog steeds voor je...
Nou, dat klussen komt wel goed, ik heb gelukkig een partner die ook een grote kinderwens heeft en omdat we nu stabiel zijn met alles mag de baby komen.. raar, dat mijn cyclus nu ineens 40 dagen gaat duren, maarja, IK BEN VRUCHTBAAR En dan was die eerste LH piek een toevalstreffer, maar had toen geen smiley... Ik dacht net nog ik zal nog eens met beide testen kijken dat het geen toevalstreffer was, en heb nu wat meer gedronken enzo maar hij was nu nog duidelijker dus mijn ei jumpt gewoon morgen! Ik wil wel deze topic aan blijven houden want bent reuze benieuwd naar jullie allemaal.. dus wil mijn dingetjes en die van jullie hier wel blijven delen, want heb er enorm veel (steun) aan.. wat jullie? Hoop volgende week veel goed nieuws van jullie te horen! Liefs
Hi dames! Hoe is het met jullie? Y87 dat is heel wat anders! haha maar idd wel fijn om te weten dat je vruchtbaar bent. Ik doe zelf geen testjes. Ben dan bang dat er hier te veel druk op komt te liggen. Als we een jaar bezig zijn wil ik er natuurlijk wel mee beginnen! Hier eigenlijk geen kwaaltje meer... Wilde gisteren testen maar durfde niet meer. Ik wacht maar gewoon netjes tot mijn NOD denk ik.... Al vind ik het nog steeds raar van die bloeding dat had ik namelijk nog nooit eerder gehad. We wachten vol spanning af... pfff! Fijne dag meiden!
Kost ook heel wat moed om te testen heb ik gemerkt, maar daarna, ongeacht de uitslag, rust in je kop omdat je weet waar je aan toe bent! Vanochtend hier nog steeds smiley, dus vanavond nog even gezellig maken in de slaapkamer Blijft ie nou nog dagen positief gaat er alsnog een alarmbelletje rinkelen, maar dat horen jullie nog.. Fijne dag weer!
Het kan nog steeds te vroeg zijn.. maar de kans wordt wel steeds kleiner ja. naar zeg.. we zaten ons toch stiekem te verheugen.. Nou ik kan ook pas weer over tien tot veertien dagen testen! Maar hoop dat de andere meiden hier wel goed nieuws hebben!
En trouwens, als dit mijn eitje is, dan weet ik hem vanaf nu te herkennen zeg: Jeetje wat een een pijn! :x
Die van mij was ook erg pijnlijk hoor deze maand. Nu de test gedroogd is lijken we toch heel vaag iets te zien. Manlief ziet het ook.. Maar goed is na afleestijd dus tsja.. Zal zo eens een poging doen hem op de foto te krijgen.. Edit foto toegevoegd..
Jane: op deze laatste denk ik heel vaag iets te zien. Vanmiddag nog keer proberen? (ik teste namelijk in de middag altijd behoorlijk duidelijker dan in de ochtend)
Nou Jane bij die twee niet schoongespelde lijk ik ook wel wat te zien, morgenmiddag weer testen ofzo? SPANNEND OW IK HOOP HET ZO!!!!
Jane, vind je dit niet onwijs moeilijk?? Iedereen feliciteerd je al in je andere collum..., bescherm jezelf en zorg dat als het niet zo is de klap niet te hard aankomt.. Hij is echt nog heeeeeel vaag de test.. Je verdiend het zo, en ik hoop het zo voor je, en dat je snel een duidelijke test krijgt!!! Wanneer ben je van plan nog eens te testen? Hier is de smiley verdwenen dus denk dat aankomende nacht mijn ei komt.. Vanavond nog eens goed aan de klus en dan op het wachtbankje :x
Hey meis, nee ik juich zeker nog niet, ik wil eerst een duidelijke test zonder te turen. Ga straks ff langs kv en etos, zal eens een vroege test doen. Als ik me kan beheersen pas morgenochtend weer een testje. Spannend meis ik hoop voor je dat t raak gaat worden.