Was dat tegen mij bedoeld? Dat is ook zo.. Je wil vanalles voelen.. Zeg wij hebben wel wat dingetjes overeen, alleen jij bent een ronde verder.. Waar zit je ergens in je cyclus??
Hihi dames! nog nieuws hier? y87 jij kan ook.niet wachten zeker tot de 10 dagen om zijn? Pff hier nog steeds niets. niet het idee dat ik ongesteld word maar even min datt ik zwanger ben. afwachten dus fijn weekend dames!
Inderdaad, maar die tien dagen is als ik een LF van 14 dagen heb.. dus misschien een dagje eerder testen .. 22 juni gaan we een week naar oostenrijk (manlief, mn ouders en ik) en de 24ste is mn vader jarig.. zou leuk kado zijn, zeggen dat ie opa wordt! Bij jou vreet de onzekerheid je onderhand ook op denk! ZO spannend!!!!
Nou meiden, ik begrijp er niets van!! Ik heb jullie hulp nodig!! Ik zit nu weer op 5 DPO (topictitel, maar nu weet ik het zeker, smiley cb en gevoeld!) en ik had tot gisteren nergens last van en vanochtend stond ik op met beetje buikpijn. Ik voelde ineens iets lopen en toen ik ging kijken was het een bloeding.. wel gewoon rood.. redelijke hoeveelheid ineens.. terwijl ongi toch altijd met een kleine hoeveelheid rose/bruin begint bij mij.. * Kan dit een innesteling zijn of mag dat bloed niet rood zijn? * Kan dit een mislukte innesteling zijn? Maar dan komt het toch ong 14 dagen later met de ongi naar buiten? * Is dit m'n ongi??? op 5DPO??? Komt toch ong 10-14 dagen na ei?? Ik weet het even niet meer... Wat denken jullie? ervaring? Moet ik nu weer beginnen met tellen cd 1 of is er nog hoop?
Moeilijk te zeggen. Even kijken of het doorzet als een echte menstruatie. Is dit je eerste echte cyclus na pil?
Nee tweede ronde.. maar het is denk ik te veel voor innesteling Of het moet snel stoppen, maar 5 dpo is toch raar??
Ik begon net echt te even te janken gewoon, ik snap het echt niet en verder niemand op het forum die me een beetje kan helpen.. Ik baal gewoon dat ik nu niet weet wat het is.... Het blijft bloeden, redelijk veel.
Ik durf ook niet te zeggen of rood bloed ook een innesteling kan zijn, maar als ik jou was zou ik maandag als het blijft bloeden even de huisarts bellen!! En even je situatie uitleggen (ook dat je ei zo laat kwam) misschien dat hij je kan helpen. En anders even een gyneacoloog bellen. Sterke en succes!!
Jeetje Y87, dat is schrikken. Ik durf het ook echt niet te zeggen wat het is.... Hoop dat het inmiddels al wat minder geworden is... Sterkte meid!
Het is nog niet minder, ik denk dat het een vmk is.. want ongi kan niet op 5dpo toch? Maar moet ik vandaag weer beginnen met tellen voor m'n derde ronde of pas na NOD? ga ik dan nog een eer ongi worden volgende week of niet.. moeilijk hoor en vreselijk balen!!!
Wat ontzettend sneu zeg, al is dat nog zacht uitgedrukt. Dus waarschijnlijk toch wel posi getest vorige week. Heb je ook veel krampen? Nou sterkte meid!
Ohh wat jammer zeg.. Hoe lang heeft die bloeding nu geduurd? Ik dacht eerst aan een ovulatiebloeding maar zo lang..dat kan dan ook niet. Mn vorige bericht was ook naar jou toe idd, sorry vergeten erbij te zetten!! Ik zit nu op dag 35..maar denk dat het niks wordt deze ronde.. Hoe gaat t met de rest?
Hej! Nou gisteren begon het op 5DPO ineens te lopen en dat was de hele dag zoals normaal dag 2 van mn ongi zou zijn. Normaal zou ik 1 dag wat lichter hebben en dan de tweede dag het ergste en dag 3 en 4 afbouwend.. maar nu kwam het dus ineens best veel.. vanacht nog alleen de top van tampon vol en deze ochtend (6 dpo) lijkt het ook al een stuk minder te zijn en anders van kleur (bruiner).. EXCUSES voor de taal, maar ik hoop dat iemand me kan vertellen wat het is (geweest).. want als het nu niet nog een keer doorzet heeft het eigenlijk maar 1 dag en een halve nacht geduurd.. kan het dan nog een vmk of ongi zijn???? DE buikpijn/kramp lijkt ook weer iets minder.. Alvast bedankt voor het aaanhoren/lezen/antwoorden van mijn onzekerheid..
Jeetje Y, wat een onzekerheid! Kwou dat ik het antwoord voor je had.... Maar ik heb het niet. Wil je alleen sterkte wensen met je onzekerheid. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt voor jezelf! Hier alles goed,vanochtend weer negatief,maar weet niet zo goed wat ik moet aanhouden. Aan de ene kant denk ik echt van neh, zou te mooi zijn. Zo toevallig! Maar aan de andere kant hou ik wel klachtjes, niet zo erg als 2 weken geleden, maar nog steeds misselijk en een wat rommelige buik. Kan natuurlijk zijn dat mn lichaam van slag is omdat ik ineens ben gestopt met de pil. Dus ik test dinsdag en donderdag nog een keer en dan hou ik het voor gezien!
Blijft ook nog even spannend dan, even afwachten nog! Ik heb een topic gemaakt met de vraag hoe een vmk voelde en wanneer dames die kregen en wat voor bloeding en hoe lang en daar kwam eigenlijk uit dat het dat niet kan zijn, omdat dat vaak na nod pas is als ze al een positieve test hebben gehad, en dat of gelijk is aan ongi of nog meer.. Dan blijft ongi of innestelling over, ongi is het te weinig en te vroeg voor en innesteling is het (denk ik) te veel voor, maar schijnt dat meiden toch best veel kunnen verliezen.. het kan dus nog steeds spannend worden...
Maar stel dat dit een innestelingsbloeding zou zijn geweest.. wanneer kan ik dan testen? Gewoon op NOD over een week, of misschien al eerder?
Vroege miskraam op 5 dpo kan volgens mij niet. Denk dat je cyclus toch nog wat ontregeld is. Niet alles is helaas logisch te verklaren. Deze ronde een hele korte LF is wat je dan als reden over houdt denk ik.
Dat zou ook nog kunnen.. hoe hoe verklaar ik dan de veel kortere duur en dus de kleinere hoeveelheid dan mijn ongi?