5 dpo roze afscheiding

Discussion in 'Zwanger worden' started by Screamxme, Jun 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Screamxme

Screamxme Niet meer actief

Hoi dames,

Ik zit nu op 5 dpo en net na het plassen een veeg roze afscheiding. De dagen hiervoor zichtbaar meer witte afscheiding gehad. Verder niks..alleen gevoelig tepels en harde bolle buik, heb vorige cyclus ook gevoelige tepels gehad dus zegt niet zoveel.

Wel net vóór het plassen begonnen er wat lichte krampjes, nu voel ik deze ietsjes meer maar kan nu niet zeggen of dat door die roze afscheiding komt en dat ik nu een beetje hoop...

Heb dit overigens nooit gehad. Ongesteldheid had bij mij nooit echt een voorbode, soms paar uurtjes van te voren krampen en dan paar veegjes rood bloed waarna het snel doorzet. Sowieso lijkt 5 dpo mij erg vroeg hiervoor.

Wat denken jullie? Ik ben trouwens sinds deze maand ook aan de etos zwanger worden pillen en tarwekiemolie. Én mijn vorige lf was 10 dagen. Zo nu hebben jullie alle info iig, sorry voor het lange verhaal ;)

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Heb hetzelfde gehad, 1 dag roze en 3/4 dagen bruin slijm.. Ik weet niet meer of ik dit bij mijn dochter heb gehad maar lees veel op internet dat dit van een innesteling kan zijn!

Over drie dagen weet ik of het een voorteken is geweest :D

Spannend.

3. Screamxme

Spannend zeg!! Laat maar even weten over 3 dagen, als je er aan denkt :) ik duim voor je!!

4. Screamxme

Up..

Meer mensen met ervaring hiermee?

5. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

Jun 15, 2014
    468
    0
    0
    Huismoeder oftewel officemanager thuis
    Roosendaal
    Je zou zeggen innesteling, heb ik bij geen van alle gehad, maar het zou precies de goede timing zijn! Spannend!
    Ik heb de afgelopen dagen ook echt heel veel puur witte afscheiding gehad. Yakkie! Dat is echt iets wat ik normaal niet heb. Maar 1 boob doet zeer maar de ander niet !?! Wel heel duizelig vandaag, ging bijna onderuit bij opstaan maar ja heb ook een lage bloeddruk........ik ben er bijna van overtuigd dat het echt zo is maarja waar ik dat feitelijk op basseer........

6. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

Dec 11, 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    zou inderdaad een innesteling kunnen zijn. Hoop het voor je!

7. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

Jun 15, 2014
    468
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zie net dat je nod dit weekend is, ga je testen, vante voren of daarna? Ben maar beetje nieuwsgierig. Maar hee jij heb ook last van de afscheiding als het nou voor jou goed uitpakt......

Erg he dit, pffff maak mezelf helemaal gek

8. Screamxme

Ohh ik snap je gevoel helemaal hoor..ik probeer zo vroeg mogelijk te testen. Ik kan mezelf echt NIET inhouden dus waarschijnlijk word het meerdere (te vroege) dagen achter elkaar testen :) waarvan je eigenlijk al weet dat het, als het negatief is, niks zegt.

Borsten zijn nu ietsie gevoeliger in het geheel (waren eerst alleen tepels), net in slaap gevallen op de bank, nog steeds lichte steekjes/krampjes en voel me gewoon niet lekker.. Ohh wat is wachten toch moeilijk!!

9. Screamxme

Heb mijn NOD gebasseerd op 1 cyclus waar mijn lf 9 of 10 dagen betrof, ben nu aan tarwekiemolie dus misschien is mijn NOD nu wel wat later...

Mamavan2kleintjes likes this.
  10. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

Jun 15, 2014
    468
    0
    0
    Roosendaal
    Gelukkig zijn er meer, allemaal even gek:D

Ik houd het zeker even in de gaten hoor, ik hoor het graag als je je niet meer kan bedwingen!

Hier zegt mn banner testen over 10 dagen wahahaha.....grapje zeker;)

11. Screamxme

Hahaha echt he :p Heb bewondering voor diegene die het vol kunnen houden!

Herken je dit trouwens van je vorige zwangerschappen? Iedere zwangerschap is anders, maar ben toch benieuwd.

12. Screamxme

Vandaag 7dpo is mijn afscheiding weer wit en vloeibaarder dan de dagen hiervoor, beetje melkerig, en ook behoorlijk wat!

13. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

Jun 15, 2014
    468
    0
    0
    Roosendaal
    Op zich een goed teken toch, ligt in de lijn van een innesteling. Hier juist vandaag een een beetje oud bloed erdoorheen, echt een minibeetje. De spanning stijgt............

14. Screamxme

Ja daar kan ik dus moeilijk info over vinden, verschilt per persoon geloof ik ook. Maar witte melk afscheiding is een goed teken richting NOD??

Jij moet ook nog 9 dagen he, als je nu al een voorbode voor je menstruatie hebt dan is dat wel errrrrg vroeg. Spannend dit!

15. Screamxme

20140618_174550.jpg

2014-06-18 17.46.18.jpg

Kon me niet inhouden hihi, uiterst gevoelig dipstick...ienieminie streepje, alles kan nog!

Nu voetbal!

16. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    hier het zelfde verhaal(1 veeg rood en 2 dagen bruin) en zie mijn banner :)

17. Screamxme

Oeh nu maak je t helemaal spannend. Vriend schrok net van mn grotere borsten xD..maar dat kan ook menstr. betekenen.

18. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,533
    5
    38
    ja ik zie het streepje toch ook hoor op de originele foto! :)

19. Flowerr

Flowerr Bekend lid

Feb 20, 2014
    670
    124
    43
    Female
    Op de originele foto zie ik een heel licht streepje, die andere niet.
    Hoop dat hij mooi gaat oplopen de komende dagen!

20. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0

Zijn dit de gevoelige dipsticks van zw en kids? Die zijn niet heel betrouwbaar :( Had drie keer een streep afgelopen ronde en toch ongi geworden.. Heb vandaag een klacht ingediend en meerdere geloof ik ( zie topic zw en ovu testen)

Share This Page