Klopt. Ik heb vorige maand ook streepjes geplast, die kwamen overigens later dan deze en soms wel soms niet. Klacht ingediend en gaven aan dat ze meer klachten hadden gehad over die testen geldig tm die datum en dat ze mij nieuwe op zouden sturen van een andere datum. Eergister gekregen en geprobeerd, geen streepje en gister wel. Maargoed daarom zeg ik ook alles kan nog, vorige keer waren de streepjes ook soms wel soms niet..duimen maar! Trouwens vanochtend 2v5 getest (wou de goede test voor ochtendurine bewaren na 7 dpo). En deze geeft op 5 minuten een heel licht, dan wel wit streepje. Even breed als controlestreep. De test was zeker nog niet droog. Na het opdrogen paar druppels water erop gedaan en het streepje staat er nog. Jaaaaa dit zijn de consequenties van vroeg testen, maar volgens mij hebben alle testen een hekel aan mij ofzo...nog geen 1 gehad die ALTIJD omo-wit is geweest -_-
Ik heb het net geprobeerd, maar omdat de streep wit is is het lastig op de foto te zetten. Ik ga nu nog even proberen
Beter dan dit lukt niet, heb er 1 licht bewerkt (zag het zelf daardoor beter). Test is dus al van vanochtend maar de streep is niet donkerder of lichter geworden sindsdien.
Thanks voor het "turen"...ben ook nog wel vroeg en beschouwde deze als negatief, vroeg me alleen af wat de ervaringen zijn met dat rare witte streepje
Een witte streep is inderdaad het uiterste van negatief. Het is nl de plaats waar de kleurstof zou moeten hechten. Maar het zegt helemaal nog niks natuurlijk, je bent nog vroeg en hoe zeker ben je van je nod 21/22? Misschien is het wel later? Hier is de afscheiding helemaal gestopt nu. Boobies nog heel lichtje gevoelig maar mag eigenlijk geen naam hebben........ Wel flinke mentruatiepijn vanmorgen. Pffffff wat duurt dat lang!!!
Helemaal niet zeker, gebasseerd op 1 cyclus (1e na implanon, lf was 10 dagen)...+ ben aan tarwekiemolie dus kan goed dat mijn lf nu verlengd is. Heb mij eisprong op 11 juni gehad dus 21/22 juni is 10/11 dpo. Rot he al die symptomen, kan alle kanten op!
Nog 4 of 5 dagen en dan kan jij testen toch? Wat spannend, ik moet tot volgende week vrijdag wachten. Ga donderdag dan testen halen. Kan gewoon bijna niet wachten. Ik heb ook innestelingsbloeding gehad en ervoor vruchtbaar slijm. Nu zou je zeggen dat het 5 dagen net als jouw er tussen zat (5-11dagen na eisprong komt je innestelingsbloeding las ik) maar heb ook gelezen dat als je vruchtbare slijm eruit komt dat het al wel 2 dagen of 1 dag van te voren bevrucht kan zijn. Hoe dan ook spannend en hopelijk voor ons beiden een positieve test ScreamxMe
Heyyy hetzelfde schuitje! Ik kreeg alleen het slijm na de roze afscheiding (was daarvoor creme). Nu is het allemaal wel wat minder, maar nog steeds slijm/waterige witte afscheiding. Soms lichte steekjes en lichte krampjes-aanvallen die niet langer dan een minuut duren. Idd hopen op beiden een positieve test.
http://www.fertilityfriend.com/home/4fd4f6/]My Ovulation Chart Misschien wel leuk om erbij te hebben, mijn temp kaart.
De foto kan ik eerlijk gezegd ook niks op zien... Sorry! En inderdaad, al die kwaaltjes die van alles zeggen maar eigenlijk niks... Wachten is zoooo niet leuk!!!! Maar toch nog ff geduld hebben. Ik moet nog minimaal 5 dagen, ik waag me nog maar niet aan een test...
Oh wauw, ik schreef vanmiddag nog op een forum dat ik lichte steekjes in mijn buik had vanmiddag in mijn onderbuik, wel veel maar het hield niet lang aan. En heb af en toe soort van menstruatie achtige krampjes ook. Hahaha dit is leuk.
Moemakend pff Iedereen hier heeft geloof ik wel krampjes/steekjes/ zere borsten etc... Geen peil op te trekken
Ik zie ook niets op de foto! Maar je heb nog een aantal dagen te gaan. Al die symptomen zijn juist extra erg als je er zo mee bezig ben, deze maand was ik mezelf ook gek aan het maken bij alles wat ik voelde. Vooral nadat ik een vals positieve test van z&k had
Ik had het afgelopen maand ook allemaal, krampjes, steekjes, lage rugpijn, enorm tintelende borsten, opgezette buik, en gewoon ongi zonder een posi test he
Qua krampjes etc ga ik nergens meer vanuit, hoort het van zoveel dames hier, ook als het niks is.. De roze afscheiding blijf ik wel vaag vinden. Lees op verschillende websites dat het vaak innesteling is of bloeding na bv seks (maar de 4 dagen daarvoor geen seks gehad, dus dat is het niet). Bij de dames die later wel ongie werden is het bloeden niet tussendoor gestopt. Hier maak ik mezelf nu wel gek mee..... :S
Dat blijft id een goed teken, inderdaad als het aankondiging menstruatie was zou het niet stoppen! Hier gister tot de avond rustig, maar savonds barste het weer in alle hevigheid los. Alles op een rij Duizelig Menstruatiekrampen, echt met vlagen flinke kramp Heel veel puur witte afscheiding paar dagen na eisprong Zere boobies nu beiden Emotineel, gisteravond gehuild om......tja om wat eigenlijk Geen honger, verschrikkelijke honger, eten en dan blegh te vol zitten Pukkeltjes Rugpijn Rommelende darmen, als ik in de ochtend alleen zit..prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (Sorry misschien over scharing haha) Levendige dromen zodra ik slaap Dus tja ik vind het nogal wat. Ik houd er natuurlijk echt wel rekening mee dat mijn lichaam/brein me finaal voord de gek houd, maar dan moet ik volgende maand echt meer afstand nemen. Ik bedoel als het nu niet zo is ja dan kan ik er nooit op voorhand iets zinnigs van zeggen aangezien ik nu echt ongeveer alle symptomen al heb. Ik hoop dat we samen hier kunnen gillen volgende week! Geld natuurlijk voor alle dames hier!
Bij mij is te wel gestopt helaas. Heb 3-4 dagen roze en bruin verlies gehad en toen niets meer...ook geen seks gehad na eisprong. toch info geworden :x Hoop bij jou dat het wel raak is!!!