5 druppels ipv 4

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LiveLoveLaugh, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Wat een knallers meid!! Gefeliciteerd, geniet er van!!

2. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Hihi denk je dat ik nog een test moet doen gewoon om te kijken of die hetzelfde blijft of is dat gewoon de grootste onzin?
    Sorry ik kan het gewoon niet helpen dat ik het spannend vind, onzeker en onwerkelijk. Echt vervelend:-$

3. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Meid ik zou als ik jou was nog een keer testen met een cb met wekenindicator, gewoon omdat het zo leuk is. Verder zou ik niet meer testen. Mocht de streep dan een keer wat lichter zijn door minder geconcentreerde urine of iets met de test zelf, dan ga je je misschen om niks zorgen maken. Zonde van je tijd en geld. Als ik jou was zou ik een leuk klein rompertje kopen ofzo en gaan genieten. Als je alsnog een mk krijgt, krijg je die toch wel ook al test je 100 keer.

Je bent gewoon zwanger ok!!!!!:D

4. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Klopt! Je hebt helemaal gelijk ik ga dadelijk sowieso zo'n boek halen over de weken enzo ;) en een rompertje of sokjes is ook niet verkeerd haha. Dank je wel :)!

5. Jsvlinder

Een negen maanden agenda is ook leuk. Dan kan je daar ook je afspraken met de vk enzo inzetten en wanneer je het eerste schopje voelde. Leuke herinnering voor later:)

Lekker gaan genieten nu ok? Dikke knuf!

6. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zag ook zo'n 9maanden dagboek ook zo leuk!!
    Ik ga nu echt genieten!! Yessssss

Spreken we elkaar nog eens?

7. Jsvlinder

Je mag me altijd pben hoor:) En wat doe je hier nog?, je moet nu op een ander gedeelte van het forum zijn hoor. Dus hup naar "Zwanger":p:D

Deel Deze Pagina