Hier nog geen actie of beslissing genomen. Het is n beetje vreemd. Ik zit op cd 22 en nog altijd geen positieve ovulatie test. Ik heb sinds drie dagen vreselijk pijnlijk jeukende borsten. Dat heb ik nooit eerder gehad. Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Normaal heb ik al lang een eisprong gehad rond dag 19.. Misschien dat het nu langer duurt doordat er 5 zitten.. Heel vreemd .. Ik wacht t af.
Ik zou het niet doen, een vrouw hier in de buurt heeft dit jaar op die manier een vierling gekregen. Vier prematuur kindjes die maanden in het ziekenhuis liggen wil je echt niet...
Ik begrijp zo goed wat je voelt. Wij willen na 1 zoon die inmiddels 5 jaar is, ook al 1,5 jaar zwanger worden van de 2e. Eerste rond met clomid 50mg 4 follikels en sexverbod gekregen. Echt zo moeilijk. Aan de ene kant denk je dat je vier kansen in 1 maand hebt, maar hoe groot is de kan dat het alle 4 wordt bevrucht, zich deelt, innesteld en verder ontwikkeld? Wij hebben toch geluisterd naar het advies van de gyneacoloog ivm risico 's voor moeder en kinderen. Volgende ronde 3 follikels mochten we er wel voor gaan, maar is ook niets geworden helaas. Heb je niet veel pijn van 5 drukkende follikels? Ik kon amper bewegen!