Ik zal ff kort mijn verhaal doen. 2006 besluiten we om voor een kindje te gaan,.....een jaar zelf geprobeerd, niks,....daarna 3x clomid en zwanger!!! 2007 bevallen van een gezonde zoon! Wanneer mijn zoon 1 jaar is besluiten we dat we toch graag een broertje of zusje willen,.....eerst weer zelf geprobeerd,....een jaar clomid gehad 50mg, 100 en 150, maar helaas die werkte niet. Sinds januari ben ik begonnen met puregon/ pregnyl spuiten. De eerste ronde 1 eitje, helemaal blij,...alleen helaas geen zwangerschap. Op naar de tweede ronde,.....helaas na 39 dagen geen eigroei, spuiten afgebroken, waarna meteen ongi. Gyn wist niet goed wat hij ermee aan moest,...maar ik mocht toch weer beginnen. Momenteel weer bezig met ronde 3,....het wil weer niet vlotten, momenteel zit ik op dag 16 met spuiten (150eh) er zitten nu wel een paar eitjes van ongeveer 3 mm. Ik moet donderdag weer terug komen en blijf nog tot donderdag 150eh spuiten. Ik ben benieuwd of er meer meiden zijn die dit probleem hebben (gehad) Groetjes Rissy
hoi ik zit niet helemaal in het zelfde schuitje als jij. Ik heb PCO dus eiblaasjes genoeg!! Ben nu al bijna 4 weken aan het spuiten voor IVF/ICSI (puregon 200IE) en ze zijn nog steeds redelijk klein... Bij mij groeien ze dus ook maar erg langzaam... Succes meid
Bij mij groeiden ze ook altijd heel erg traag, soms weleens 4 weken moeten spuiten. Als de dosis werd verhoogd dat waren het er weer teveel dus dat schoot ook niet echt op. Totdat ik in april over ging op Menopur. Ik wist niet wat me overkwam. Na 2 fm's mocht ik de pregnyl al zetten en zie het resultaat...
Bedankt voor jullie reactie,.... @ikkie gefeliciteerd!!!! Dit geeft de burger weer moed ik zal die menopur eens voorstellen aan de gyn. @Sylcor,.....succes met je ivf!! en een hele fijne bruiloft,....wie weet al met een klein buikje!!
menopur is echt aan te raden!! hier nog geen baby resultaat.... maar wel nu 2x een eisprong en gewoon een model-cyclus!!! en dat had ik met clomid en na de leo operatie nog nooit gehad!!!
@Ella,......bedankt voor je reactie,....voor jullie wordt het spannend!!!! Hoop op een goede afloop voor jullie!
rissy bedankt meid! lief van je! hoop dat jullie wens ook heel snel mag uitkomen! spannend donderdag! hoop dat de eitjes dan mooi zijn gegroeid! of beter gezegd 1 of 2 goed aan het groeien zijn! succes alvast voor donderdag!
Hier hele traaggroeiende en soms weer wegzakkende eitjes! Ik heb uiteindelijk op cyclusdag 65 pas mijn eisprong gehad. Ik ben gestart met 50 mg Clomid - 1 eitje van 10 mm Verder met 37,5 eh Gonal-f - eitje weer weggezakt Verder opgehoogd waarbij soms een eitje van 10 mm kwam en vervolgens weer wegzakte. Met een dosis van 300 eh Gonal kreeg ik ineens meer dan 7 eitjes! Bijna een escape IVF geworden, maar een week later waren er maar 3 doorgegroeid Afgelopen zaterdag Pregnyl gezet. Eergisteren eisprong gehad en over twee weken hopelijk testen! Succes meis! Ook traaggroeiende eitjes kunnen uiteindelijk rijp worden!
he anne,...thx voor je verhaal,...had ik bij de ander topic al wel een beetje gelezen,...maar zo is het wel ff duidelijker,....dit allemaal in een poging met spuiten,...ik bedoel,....de puregon en de gonal-f?
Alleen Gonal-f en dit was idd een ronde! Een ronde van ruim 2 maanden Ik had me even niet gerealiseerd dat je uit het puregon topic was Sorry Ik duim voor je! En idd een vreselijke opmerking, die je kreeg (even als reactie op je berichtje in het puregon topic) Bah! Sommige mensen :x
Hey Meiden, Hier 1tje die ook traag groeiende folikels heeft: 1e ronde clomid50: 1 eitje van 9mm. bij laatste fm eitje weg?? 2e Ronde clomid100: Niks geen groeiende eitjes. 3e Ronde en laatste clomid150: ben benieuwd, ik moet nog gaan slikken ben nu nog bezig met de primolut. Als de 150mg clomid ook niet werkt, moet ik over op spuiten, maar wat? dat weet ik nog niet. Wel weet ik dat ik er enorm tegenaan zie. Ik werk als VIGér maar moet er niet aan denken om mijzelf te gaan spuiten. Meiden veel suc6 en hopelijk groeiende eitjes bij iedereen rap
Hey meiden, Hier ook iemand die heel traag groeiende eitjes heeft. Toen we in 2007 begonnen in de mmm, kreeg ik eerst clomid maar daar reageerde ik niet op. Dus overgegaan op puregon, steeds groeit er in het begin niks, maar wanneer ik ging ophogen groeide er weer te veel. Dus bij mij zijn ze maar overgegaan op trage stimulatie, de ronde dat ik zwanger bleek had ik op dag 40 3 eitjes waarvan er 1 is blijven zitten. We zijn nu bezig in de 2e ronde voor een brusje en de 1e ronde had ik voor mijn doen een vroeg ei, al op dag 24 mocht ik de pregnyl zetten. Vanmorgen weer een fm gehad en er groeide nog niks, dus het lijkt weer een langdurig verhaal te worden.
@typje,....meetal verschilt het spuiten van zh tot zh,......hahahaha,...wel herkenbaar over dat jezelf moeten spuiten,...op mijn werk geen probleem,...maar op mijzelf,...maar da's me echt 200% meegevallen,...je voelt er echt bijna niks van. @guusje,...jeetje,.....weer die mm,...frustrerend he?!! Jij bent toch ook al eens op de topic,..wie ook begonnen met puregon of ander spuithormoon,...of heb ik dat verkeerd? De hoeveelste ronde wordt dit voor jou?? ps,..nof gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje!!
@hier trouwens ronde afgebroken,...ivm weinig groei,..morgen beginnen met 10mg provera voor 10 dagen en dan 3de dag menst. bloedprikken en dan 2 weken later terug naar de gyn,......ik ben erg verdrietig en baal als een stekker!!!!
@ Rissy, ja klopt daar wilde ik ook meeschrijven, maar ik vond het lastig om me er tussen te mengen vandaar. Wij zijn nu bezig met de tweede ronde, dus nog maar kort. We zijn ook vast begonnen met het idee dat het nog wel eens lang kan duren, maar als het eerder komt is het een hele welkome verrassing. Bedankt voor de felicitatie. Wat verschrikkelijk balen zeg dat je ronde is afgebroken. Ik snap dat je er flink van baalt.