Dag dames, meiden en heren als die er tussen zitten. Even polsen wie net als ik verslaafd is aan testen ! Ik heb nadat ik bankroet ging aan testen een plaats gevonden waar je testjes van alle soort kan vinden voor een prikje ze werken prima behalve als je op 7 dpo begint en hoopt wat te kunnen zien natuurlijk. De gevoeligheid is goed vanaf 10 dpo. Ovu testjes kan je in verschillende gevoeligheden vinden 20, 30 en 40 UL, de 30 is gemiddeld. Beste test ooit!!!! First respons! Pikt op voor elke andere test die ik geprobeert heb en ik ben ondertussen de Queen of pee sticks! Laat even zien via dit topic of er genoeg mensen zijn die dit ook willen en ik zet dan erop hoe je eraan komt. IK HEB GEEN ENKELE BAND OF FINANCIEEL VOORDEEL IN DIT BEDRIJF! IK HEB HET ONDEKT DOOR MIJN MAN. Als je mijn ander topic leest zal je zien dat ik spannende dagen meemaak nu, en heel hoopvol ben! Dit is mijn cadeautje aan alle wanne be mums die hopen net als ik om in 2014 zwanger te worden. Nergens vind je testjes zo goedkoop.
En waar vinden we die dan? Als je het zo graag wilt delen uit aardigheid dan zet je het toch gewoon neer?
Doe ik even als ik de gewone pc heb, met dat tablet ding ben ik een halve dag bezig om de uitleg erop te krijgen. Was trouwens nieuwsgierig of er nog zo gekke meiden rondlopen als ik Bovenstaand berichtje heeft mij een uur en half gekost om erop te krijgen Man werkt in een Engels bedrijf maar niks met zoiets hoor. Hij kreeg de tip van een collega en zij bestelde ze en bracht ze dan mee. Ik leg het straks haarfijn uit voor jullie hoe je eraan komt.
Mijn goede voornemen is om niet te snel te oordelen. Dus daar hou ik me maar aan en ben benieuwd hoe dit verder gaat .
Je surft naar HOME AND HEALTH UK. daar zie je oa pregnancytests and ovulationtets. Je zit op een engelse site, dus POND STERLING!!!!! Reken die via een online calculator om naar euro. Bestelling van mij: 100 pregnancytests 10 UL (je kan de gevoeligheid kiezen) Ovu test 20UL 50 stuks en 30UL 50 stuks (zie je als je ze beiden gebruikt de gevoeligste eerder positief worden, geeft beetje vroeger aan wanneer te beginnen BD) Ik bestelde ook nog 2 First responce 6 dagen vroeger testen. Ik was een 40 euro kwijt verzending inbegrepen. Ze hebben ook degitale CB ovulatietest advanced, die spoort oestrogeenstijging voor LH stijging op, was bij mijn succesvol. Piep eens op de site en oordeel zelf! Met 100 testen kan je elke plasstop testen Snap je iets niet of wil je meer uitleg shoot. Verzending is tussen de 3 en 7 dagen via Air mail. ik heb naast de bestelling die hubbie meebracht een gedaan via de site en netjes algeleverd thuis. Betalen doe je met je bank kaart, maestro, enz, jij betaald in POND STERLING, de bank trekt van je rekening af in EURO. veel plezier en veel succes met zwanger worden.
Je hoeft er niet bang voor te zijn hoor, ze staan je ook te woord als je vragen of een probleem hebt, natuurlijk wel in het engels. Mijn bestelling is netjes afgeleverd en bovendien sneller dat de bestellingen van zw en kids. Het is bovendien niet zo moeilijk om te bestellen. Je kan de bestelprocedure eens doorlopen, je besteling is maar geplaatst eens je naar betalen gaat. BV, je gaat naar pregnancytest, je selecteerd 50 testjes met een gevoeligheid van 10ul, ovutestjes enz, ze zitten in je winkelmandje rechts boven, je klikt op de mand en ziet wat erin zit, dan moet je natuurlijk laten weten wie je bent en waar je woont, de verzendingskosten worder dan autom aangepast aan het land waar ze moeten versturen. Dan ga je naar betalen, je ziet het totaal en kiest de methode van betaling, ik betaal met maestro, dus de internationale methode van je bank, eens doorgelinkt naar je bank voer je de code van je bankpasje in en dan krijg je een, thank you for your order. Een mail bevestigd nogmaals je bestelling. 3 tot 7 dagen later krijg je een pakje met Air mail. Zolang je order niet is betaald kan je terug. Ik dacht ook, hmmm, maar ja toch gedaan en prima verlopen.
Als mijn ZK teaten op raken ga ik eens hier bestellen denk ik. Ik heb wel PCO, wat raad je dan aan kwa gevoeligheid van de ovu testen? Ik heb eigenlijk altijd een streepje op mntesten,dus sowiesi niet de super gevoelige toch?
Lijkt wel of je aandelen bij dat bedrijf hebt Gelukkig heb ik nu geen testjes nodig anders had ik het wel geprobeerd.. Maarre.. Zwanger en kids testen krijg je veel sneller in huis hoor
Hoi, Ik heb geen idee wat voor gevoeligheid mensen met PCO moeten nemen, maar ik weet dat er 3 soorten zijn: 20, 30, en 40UL Mischien eens vragen? Je vraagt dan gewoon, I have a condition that makes my ovulationtests always relatively positive, what do you recomend? Ik denk zelf ze hoog mogelijk maar je kan ook midden en hoog nemen en naast mekaar plakken op een blad papier of zo. Nee ik heb geen aandelen in dit bedrijf hoor, haha stel je voor. Kijk ik heb het ondekt, en ik zou toch een rotte egoist zijn moest ik het niet willen delen met vrouwen die net als ik zoooooooooooooooooooo graag..... En net als ik niet graag bankroet gaan! Want elke cyclus test je je te pletter ondank je beter zou wachten op NOD, maar wie heeft nu zoveel geduld? Juist ja, weinig.