iets leuks . 10 jaar samen

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

op 8 juli zijn mijn vriend en ik 10 jaar samen. ik vind het de hoogste tijd om te trouwen:p maar helaas zal dit er denk ik niet van gaan komen. mijn vriend is niet zo van het trouwen;).
    maar........... omdat ik tien jaar toch best een mijlpaal vind dat we het al zolang met elkaar uithouden;) wil ik graag een verrassing regelen. ik denk aan iets van een avondje met een overnachting ofzo. met zijn twee.... ( oeh kleine plurk voor het eerst een nachtje missen) iig ergens lekker uit eten.

maar wie o wie weet ergens een leuk hotelletje in een leuke stad. had zelf gedacht aan maastricht omdat we daar verkering hebben gekregen maar dat is wel even 2 uur rijden. we wonen in brabant vlakbij breda. op zich geen grote ramp maar misschien is er nog wel iests leuks iets meer in de buurt;)

verder zijn er een paar eisen:

het mag zeker niet te romantisch zijn want die van mij is zo romantisch als een deurklink, dus geen rozeblaadjes en zonsondergangen;)

we zijn geen enorme kroegtijgers.

we houden wel van lekker eten maar wel gewoon dus geen kreeft, oesters etc want dan rijdt ie achter elkaar naar huis:p

prijs is niet zo van belang. geen honderden euro''s natuurlijk maar 50 euro meer of minder is geen probleem

dus... wie heeft een leuk idee. :)

2. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik ben naar een vd Valk hotel geweest in Utrecht-Vianen. Was toen 100euro incl ontbijt. Gewoon mooie kamer, leuke badkamer met douche en wirhlpool (gewoon een groot bubbelend bad). Was wel een 'luxe' kamer.
    Je kunt daar sávonds a la carte eten , maar je kunt ook medoen met het live and cooking gebeuren. Is allemaal eilandjes met heel veel eten die je kunt pakken, of a la minute kunt laten bereiden (kip,vis,vlees,wokken,grillen) een hoop zoete toestanden (donuts,moorkoppen,tompoezen koekjes etc) en is een vaste prijs voor eten en drinken (35euro pp).

Van de kamer: Hotel Vianen | Luxe kamers

Live and cooking: Hotel Vianen | Live cooking

Prijs was btw wel een last minute.Maar die kamers hebben ze ALTIJD last minute te boeken

3. Female

Female Niet meer actief

Den haag is een heerlijke stad, kun je ook lekker naar scheveningen. En daar heerlijk eten, lekker hoor nu het daar weer 'seizoen' is.
    Ik wist het wel! :D

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

draak@ ja dat hotel ken ik inderdaad. van der valk is ook meestal wel leuk ja. hou het in gedachten

female@ scheveningen zit ik ook inderdaad aan te denken.:) nou weet ik alleen dat er nu aan de boulevard en pier wordt gewerkt ( omdat mijn vader dit gaat doen) dus moet even vragen of het dan niet teveel opengebroken enzo is want dat zou ik dan weer zonde vinden.

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Kom nou maar gewoon naar Maastricht ;):D

google maar eens op hof de draeck in teuven, hier net over de grens.
    Superrrrrr lekker eten, prachtige kamers, geweldige bediening, echt helemaal top als je iets te vieren hebt.

6. Female

Female Niet meer actief

Idd even navragen. Zal wel meevallen lijkt me anders was het natuurlijk niet te doen voor de strandtenten. Midden in het seizoen.
    Lekker hoor, beetje winkelen in den haag.
    Lekker luieren op het strand. Flesje wijn op het terras vd strandtent, lekker muziekje, zonnetje... Hmmm :)

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

chantal@ heb even gekeken..... ziet er prachtig uit:$ maar is dat niet heul sjiek:) voor die ******boer van mij? ik bedoel.... ik ga met e, niet met m:D ben jij er weleens geweest????:)

8. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ja, Scheveningen en dan in het Kurhaus..!! Lijkt me heel leuk.

*Bubbel doet vast ideeen op voor ons 10-jarig samenzijn in September*

Pas trouwens naar Scheveningen geweest, maar alleen het einde van de boulevard lag toen open..

9. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Haha, op 8 juli zijn mijn vriend en ik ook precies 10 jaar samen! Ook niet getrouwd, hij wil niet, ik wel, maar ik wil weer niet dat hij het alleen maar voor mij doet. Dus dan maar niet. Stiekem hoop ik dat het er toch nog eens van komt.

Ik spiek verder even met je mee, want ik heb ook totaal geen idee wat leuk is om te doen.....

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zeg... kan je hem geen huwelijksaanzoek doen tijdens je weekendje weg als jij graag wilt trouwen? Onder het mom van ik wil ook graag jullie achternaam dragen ofzo?
    Vind het altijd zo stoer als een vrouw een man ten huwelijk vraagt...

Wij hebben onze huwelijksnacht in een van der Valk hotel doorgebracht zulke prachtige kamers!! Wij hadden de japanse suite... zo mooi!!!

Valk.com hotelkameroverzicht Van der Valk

11. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    wij gaan om dezelfde reden (10 jaar bij mekaar) weekendje naar brussel:)
    maastricht is idd erg leuk, wij waren daar al geweest en wilden iets anders zien, maar zou zeker daar heen gaan...!

12. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    @plurkie, ja ik ben er al geweest, al vaker zelfs haha. Gaan er eten als we iets te vieren hebben of gewoon eens echt uit willen (ook geen kroegtijgers). Het is niet heel sjiek en deftig, je kunt er gewoon in je spijkerbroek en hemd aanschuiven en hoeft écht niet in pak! Het eten is heerlijk, helemaal toppie, echt waar.
    Zou het niet zeggen als het te sjiek was hoor, ken je ******boer inmiddels wel redelijk denk ik ;)
    Heb nog wel meer adresjes en zo maar denk maar eerst of je deze kant uit wilt. En trouwens, vraag hem zelf ten huwelijk tijdens dat weekend!!

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

haha ook bedankt. zal me er straks es verder in verdiepen.....:) en ja zelf vragen....
    ten eerste vind ik dat dat niet hoort ( beetje ouderwets daarin) maar heb het al wel overdacht. maar ben zo bang dat ie nee zegt.:)

Deel Deze Pagina