5 extreem

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sophiaatje, 14 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Wow. Kijken jullie ook? Wat een verwende nesten. Sorry maar ik sta hier wel even van te kijken. .

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Inderdaad zeg!

:$:$:$:$:$

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik schrik hier gewoon van. Alleen maar kopen, kopen, kopen vind ik je niet per definitie een goede ouder maken. Heel zielig als je dat je kind leert.

En die pageants sowieso.. ik vind het echt zo triest allemaal. Laat die kindjes gewoon kind zijn en speel thuis dress up, maar dit gaat alleen om prestaties leveren omdat er zoveel geld in gaat zitten..

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Idd triest hoor
    8000 euro voor alles.... bizar
    Ga dan lekker naar Disney world ofzo

5. Sophiaatje

Gaan ze daarheen want haar dochter wilt een kroon. . Voor dat geld kan je er zelf ook een kopen. Het moet leuk blijven maar dat is het duidelijk niet altijd. En ook dat ze zo verwend worden zo dwing je een kind toch wel vind ik. Laat een kind zichzelf zijn maar koop het niet om. Dat meisje die moest ff stilzitten voor haar nagels kreeg ze 20 dollar voor.. meisje is nog niet zolang 4

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Die organisator trouwens. Jeetje, wat een relnicht. Ik snap echt het probleem niet van de vragen, of was het iets te Nederlands recht-door-zee? :p

7. Sophiaatje

Dat denk ik wel ja :p

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    T zijn net barbie popjes

9. Sophiaatje

Leuke shirts hebben die ouders aan :p

10. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Jeetje, net ff teruggekeken, ik vind het gewoon echt ziekelijk,te gek voor woorden...

11. NYmama80

NYmama80 Actief lid

16 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erg hè!? Ik viel van de ene verbazing in de andere :$

Die organisator
    De domheid van die ouders / totaal niet naar hun kinderen luisteren
    Het omkopen van een 4-jarige met 20 dollar
    Een 4-jarig kind dat zoveel mogelijk snoep mocht kopen
    Die bikinironde
    Etc......

Wat geef je je kind uberhaupt mee, als je op die leeftijd al zo gericht bent op het uiterlijk van je kind.

12. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik zag alleen het laaste stukje.
    Het zag er allemaal erg zielig uit voor het meisje in kwestie. :(

13. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar kun je dit terugzien? heet het 5 extreem?? gekken titel namelijk ;)

14. adi

adi Niet meer actief

Ik heb het zojuist teruggekeken. Ik vind die ouders voornamelijk erg 'bijzonder'...
    En wat een verwend kind zeg!

[over die hele toestand tijdens die verkiezing en de kosten...mijn mond viel open..]

15. KimK

KimK Niet meer actief

Die missverkiezing: triest.

Die ouders: misschien nog wel veel triester. Vader liep moeder maar een beetje achterna. Mooi ook dat ze zei"ja maar mensen zien jonge ouders en ik wil laten zien dat ik haar goed kan opvoeden". Kind: ik wil 5 bollen ijs, moeder ja prima schatje. Kind was 4..... En dan geld bij dr stoppen op plaatsen waar je dat normaal bij strippers doet en ach joh laat haar lekker een kilo snoep pakken! Wat een fantastische jonge ouders, echt geweldig. Wat een verwend rotnest wordt dat kind! En niet te vergeten: alles betaald met leningen.... Goed bezig!

16. Nou inderdaad, die 20 dollar in dat shirtje.. Whut? :$

17. Sophiaatje

#17 Sophiaatje, 15 sep 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2014
    Hahaha ja echt belachelijk. Gewoon omkoping van je eigen kind .
    al zeg je nou "kom je.mee.boodschappen doen halen we wat lekkers" of "ruim je kamer op dan mag je een half uur later naar bed" dat kan nog wel.maar dit.. en ook in de supermarkt "kies alles maar wat je lekker vind" ik.vond dat andere gezin uit Nederland wat normaler.. en aan het eind zegt ze ik kan het me misschien 1x per jaar wel permitteren dus die vond het wel voor herhaling vatbaar.

Als het niet duur was. Gewoon in de buurt, Geen neppe zooi zoals neptandjes en nagels etc. En gewoon een lolletje is dus en niet 10 x verkleden heb je een soort van modeshow voor kinderen dat vind ik dan wel erg leuk! Maar niet dat je gek word omdat je kind niet meer wilt. (Zijn toch 8000 als t niet meer is kwijt. . Mja doen ze ook zelf. .ik snap t niet.)

Volgende week komt er ook wat heftigs. Ieuw :$

18. Sophiaatje

Zo heet het toch echt :D

19. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Gisteren de aflevering met die kinder verkiezing bekeken, echt belachelijk triest voor die kinderen, mijn mening.

En net de tweede aflevering met de geslachtsverandering, hoe het er daar aan toe ging wow...:$ die goedkope praktijk waar die presentator Ewout bij mocht zijn. De bal.len vlogen letterlijk op de grond bah bah wat een onsmakelijk tafereel, zo onhygiënisch allemaal verschrikkelijk. En dat die mensen er naar toe durfden te gaan, zag er niet echt professioneel uit in die praktijk van dr thep.

20. Talvi

Talvi Niet meer actief

Nou idd die dokter Thep:$

Deel Deze Pagina