5 flessen??

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door michelleKr, 11 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michelleKr

23 okt 2010
    24
    1
    3
    Zeeland
    Hallo allemaal,
    Eens een vraagje, ik lees van zoveel mensen dat hun baby al op 4 flessen zit. Maar ik zit nog steeds op 5 flessen. Ik heb het een paar dagen geprobeerd om de laatste fles niet meer te geven, maar daar werd hij zo onrustig van 's nachts. De eerste 2 dagen ging het goed, maar daarna niet meer.
    Rijstebloem lukt ook niet, want daarvan kreeg hij last van zijn darmpjes. Dus nu geef ik hem nog gewoon de laatste fles van 23.00u, en nu slaapt hij heerlijk door tot ik hem wakker maak. Ik merk wel dat hij de eerste 2 flessen(van 08.00 en 12.00) steeds minder drinkt. De eerste fles drinkt hij meestal de helft van op (180cc) en de tweede ook heel weinig soms maar 50cc. De andere flesjes gaan meestal gewoon op, ook niet altijd. Misschien komt het doordat hij de laatste fles van 23.00u gewoon nog krijgt. Ik heb ook geprobeerd 210cc te geven toen hij op 4 flessen zat, maar dat krijgt hij echt niet op. Hij krijgt ook al een beetje fruit en groente.
    Is het goed dat ik nog gewoon bij 5 flessen hou, of moet ik iets veranderen?? De fles van 23.00u gaat altijd op.
    Ik vind het wel vervelend dat hij zo slecht drinkt. Iemand tips, adviezen??
    Groetjes Michelle

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier is dochter 6,5 maand en drinkt ook nog 5 flessen van 180+6. Gewoon melk, geen papfles. 4 flessen lukt hier ook niet, dan vraagt ze of weer een nachtvoeding, of ze word gewoon wakker om 22.30. Gewoon lekker blijvne geven hoor, die voeding.

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Zolang hij niet te veel drinkt dan maakt het niet uit dat hij er 5 voedingen van maakt ipv 4. Mijn zoontje gaf weinig om melk en zat wel snel op 4, maar van het cb moest hij er toen nog 5 omdat hij erg licht was en bleef. Het kan ook zijn dat hij er de voeding van 12 uit gooit, mijn zoontje wilde de fles van 15:00 uur niet meer en kwam ook nog rond 22:00 uur voor de laatste fles.

4. misa

misa Niet meer actief

Is helemaal niet erg hoor, als maar niet boven de max uit komt. :)

5. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hier pas bij bijna 8 maanden 4 flessen, is geen probleem hoor als je maar niet over de max gaat

Groetjes

6. michelleKr

23 okt 2010
    24
    1
    3
    Zeeland
    Oke gelukkig maar!! Ik voel me zelf ook beter bij de 5 voedingen, vindt het anders zo zielig dat hij anders 's nachts honger heeft. Ik blijf het ook gewoon zo nog even doen. Komt allemaal vanzelf wel weer goed.

Deel Deze Pagina