Ja idd. Thanks voor de tip! Ga ik zo halen.. Ik heb de arts net gesproken en die heeft haar excuses wel aangeboden. Kans is groot dat de ovitrelle niks heeft gedaan en de eitjes niet gaan springen want 17mm is nog te klein om rijp te zijn. Daarmee is de kans op cystes volgens haar wel weer groot.. daarom een uitgangsecho over 2 weken. zei zei trouwens dat ik mocht kijken of een ovulatie test positief zou worden, dan bestaat de kans dat ik nog wel een eisprong zou hebben. Ik vroeg: maar die reageert toch sowieso op de hcg van de ovitrelle? Nee volgens haar niet. Dus net een ovulatie test gedaan en die is nog nooit zo donker geweest dus volgens mij reageert die dus wel op de hcg Al bij al dus echt een kut situatie, had allemaal niet gehoeven zo!
Najaa wat een muts! Natuurlijk reageert hcg op de lh van de test. Nou wat suf zeg! Ze hadden dan beter provera kunnen geven om cyclus af te breken. Ik denk wel dat die van 17 gaat springen hoor maar of je dan rijp is?
Ik hoop het! Maar is het niet gek dat de follikel helemaal niks is gegroeid 24 uur na Ovitrelle? En normaal zou ik utrogestan moeten nemen, na de eisprong. Ik zou eigenlijk eerst wel adv temperaturen willen weten of mn eitje is gesprongen, maar geen idee of dat verstandig is? Wat gebeurd er stel ze springen niet en ik neem de Utrogestan ? Krimpen de eitjes dan en word ik dan alsnog ongesteld als ik stop met de utrogestan? Ik moet de utro namelijk wel nemen omdat ik anders ws te vroeg ongesteld wordt, waardoor volgende maand niet door kan gaan (vriend is dan op wintersport). Als ik mijn lf kan verlengen tot 2 weken komt het precies goed uit. wat zou jij doen?
Ik mocht utrogestan nemen. Juist om t cyclus na te bootsten en het lichaam het idee te geven dat er wel een eisprong was geweest. Tijdens de menstruatie slinken de follikels dan weer. Ik had er geen cystes aan overgehouden.Het kan geen kwaad iig en als het jou beter uitkomt zou ik dat gewoon doen. Met utro heb je tenminste wel het lichaam kunnen foppen dat er een eisprong was, ook al zou er een follikel blijven zitten
Ja precies, dan doe ik dat. Dankje! Mijn bms was trouwnes maandag en dinsdag ruim 10mm. Vandaag slechts 7mm. Is dat ook niet vreemd?
Wisselt wel vaker, kan best dat t 2 dagen kater weer dikker zou zijn maar t kan zijn dat je lichaam zelf al het cyclus af wil breken
Ah ja, ben benieuwd. Mijn temperatuur was vanochtend wel verhoogd en voelde gistermiddag heel duidelijk mn eisprong (ws het vocht wat in de eilijders komt, heb dit vaker maar niet iedere maand). Wel een beetje spotting vanochtend, vreemd want heb nog nooit een ovulatie bloeding gehad. Maar ga er vanuit dat ik een eisprong heb gehad. Hopelijk worden de kleine eitjes opgeruimd met mn menstruatie Bedankt voor je reacties en tips