Zijn dit beginnende waterpokken of beginnende waterwratten. Waterwratten heb ik ervaring mee die heeft me dochter ook maar weet niet meer hoe t erin t begin uitzag ze heeft ze al een hele tijd . Waterpokken hebben we nog nooit gehad hier . Deze kwamen ineens opzetten en lijken een kleinbeetje op puistjes . Iemand ervaring mee . En wat zijn nog meer symptomen van waterpokken behalve verkoudheid dit heeft hij al maanden namelijk
Beetje lastig om zo te zeggen maar ik vind het op waterpokken lijken. Morgen heb je meer duidelijkheid. Dan zou je met waterpokken de eerste blaasjes al kunnen zien
Hij heeft er zoveel. Denk toch waterpokken. Ze hoeven niet altijd vol te komen staan. Sommige kindjes hebben het heel mild, maar kunnen het dan bijv. twee keer krijgen.
ik denk ook waterpokken. mijn dochtertje heeft dit een paar dagen gehad en daarna werden het toch echt blaasjes. en hier zat ze er helemaal onder maar ze heeft er geen last van gehad.
T begint wat weg te trekken denk allergische reactie op iets. Hij heeft dat toch al snel . Ook staat hij soms ineens vol met galbulten
Meestal beginnen waterpokken op de romp. Waterwratjes zitten wel vaak in huidplooien zoals de nek en onder de oksels. Ik hoop het niet voor je, want ik vond het altijd een crime om ze weg te krijgen!