Deze week wil ik met beide zoontjes weer naar de kapper bij beide wil ik eigenlijk het haar wat laten groeien. mijn oudste heeft dik stug haar de jongste heeft dun haar.. Nu zoek ik naar jongenskapsels maar ik kan gewoon niet vinden wat ik zoek. Dus wat voor stoer kapsel heeft jou zoontje?
Hier ook een lekker kort koppie. Heeft geen dik haar maar ook zeker niet dun. Doe m 1x per 2 maanden zelf met de tondeuse.
Dit was tot gisteren het kapsel van mijn zoon... Tot gisteren, want toen besloot hij stekels te willen, hele korte stekels Vandaag de tondeuse gepakt en er een kort net kapseltje van gemaakt, maar ik mis zn lange lokken en hoop dat het een bevlieging was en zn haar heel snel weer aangroeit Hij is er zelf overigens dolgelukkig mee, hij heeft wel 10x giegelend voor de spiegel gestaan en blijft maar voelen aan zn gel-stekels, dus ach, prima! Hij heeft trouwens mega-dik, stug en veel haar, net als ik, best lastig om dat mooi lang te laten groeien
van krullen naar een kort koppie. Hij heeft veel en krullend haar. Bovenop wat langer. Inmiddels zijn we 4 maanden verder en is het weer een krullenbol. Volgende week gaat hij weer naar de kapper, maar blijft het bovenop langer.
Mijn zoontje heeft nu kort haar omdat mijn man voor de zomervakantie had besloten om hem kaal te laten scheren . Maar normaal heeft hij zo'n kapsel als op de foto en ik hoop dat het snel weer is gegroeid zodat dit model weer kan.
Miss C dankje zal daar ff kijken! Mango26: ja zoiets vind ik wel leuk bij mijn oudste! Bedankt voor de reacties!