Sprei op het bed oubollig voor verkoop huis?

Discussie in 'De lounge' gestart door mammie1982, 31 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ons appartement gaat eindelijk de verkoop in. Het is te krap met 2 kinderen. Dankzij onze ouders die de restschuld op zich gaan nemen kunnen wij met een schone lei beginnen en een mooie eengezinswoning kopen. We zijn helemaal blij.

Nu slapen mijn man en ik samen in een 180x200 bed, maar beide met een eigen 1 persoonsdekbed. Niet omdat we elkaar niet lief vinden, maar omdat we dat gewoon lekker vinden. Dan heb je geen koude naad in het midden.
    Anyway, als ik dan het bed opmaak voor kijkers ziet het er rommelig uit. Bovendien kan ik best een nieuw dekbedovertrek gebruiken.
    Maar nou dacht ik, als ik nou een hippe sprei koop en deze er netjes overheen opmaak als ik kijkers krijg, dan hoef ik niet telkens een nieuw laken op het bed te knallen.
    Lijkt me super handig.

Ik zag bij leenbakker wel leuke. Alleen die kleuren weer niet bij mijn slaapkamer. Ik heb een donker bruine wand, de rest is creme en dan appeltjes groene rolgordijnen en lamp.

Maar goed, mijn vraag is, vinden jullie dit oubollig? Of is het wel hip?

Groetjes,

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wij slapen ook onder 2 eenpersoonsdekbedden en inderdaad heb ik er een sprei overheen liggen voor het net. Ik zeg dus ja!

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Je hebt ook heel moderne spreien, dus het hangt m.i. van de sprei af.

4. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik vind het juist hartstikke leuk! Zijn tegenwoordig zoveel leuke spreien te koop..

5. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik vind een sprei zelf maar niks.

Maar als je voor één gaat, ga dan voor een effen kleur!
    Geen bloemetjes of onderaan allerlei prints of dieren of ...

Als je de dons fatsoenlijk legt en 2 dezelfde overtrekken hebt, zou ik voor zonder sprei durven gaan.

6. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Ja leuk! ik heb zelf ook een moderne sprei op bed met bijpassende sierkussens. Tegenwoordig zijn er heel moderne spreien te koop.

Maar ik vind het om heel eerlijk te zijn onnodig. Mensen gaan daar echt niet op letten of daar door afhaken.
    Als het bed gewoon netjes is opgemaakt dan is dat voldoende.

7. MamaTom

MamaTom Actief lid

5 jan 2015
    197
    18
    18
    NULL
    NULL
    Hier standaard een uni sprei over het bed, hebben wel een groot dekbed samen. Vind het gewoon mooi staan, en door een uni sprei lijkt het in mijn ogen net een beetje opgeruimder, rustiger en ook ruimer. Anders een goedkope maar mooie van de Ikea?

8. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ja leuk! Wij hebben als sprei een giga witte fleece deken. Vind het er mooi uitzien

9. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Wij hebben ook een sprei. Een mooie ivoorkleurige. Zal wel voor 1 kleur gaan.

10. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Heb ik destijds ook gedaan en gebruiken we nu nog. Vind het er wel leuk uitzien.
    ik heb een effen cremekleur aangeschaft en toen nog wat leuke kleine kussens erbij gedaan.

11. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Dat ligt eraan welke je kiest! Het kan het maken of juist afbreken. Maar het idee vind ik leuk!

Veel succes met de verkoop! Ik wens je een mooie nieuwe start toe!

12. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Voor de verkoop van ons huis heb ik ook een sprei van Ikea aangeschaft, omdat jet netjes ziet en gebruik hem sindsdien dagelijks. Vind er niets oudbolligs aan, zolang hij wat modern oogt. Hetzelfde voor vitrage trouwens, vond ik ook vreselijk oudbollig, tot ik zag dat het ook hip kan ;)

13. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Noem het een plaid en het is hip :D

14. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een lieve reactie. Dank je wel!

De rest ook bedankt. Ik ga het gewoon doen. Als ik het leuk aankleed is het wel hip en strak denk ik.
    Ik ben daar nooit zo goed in maar dat gaat wel lukken.

Een effe kleur zonder print denken jullie?

15. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad! Hahahah

16. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Ja, zeker effen. Dat toont rustiger en dus ruimer.

Deel Deze Pagina