5 jaar getrouwd, wat zal ik eten?

Discussion in 'De lounge' started by mamabri, Jul 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Vandaag zijn mijn man en ik 5 jaar getrouwd. Leuk natuurlijk, maar ik zit de hele dag al te dubben wat we moeten gaan eten. As zaterdag gaan we met schoonouders en onze vrienden barbequeen om het te vieren, dus wil vandaag niet zo groots doen zoals uit eten gaan. Ook ben ik nu zwanger dus mag ik niet alles :( Zat al te dubben om wat af te halen bij de Turkse winkel, maar ik weet niet zeker of die open is en of mijn man daar zin in heeft, dus zo niet moet ik alsnog wat bedenken, maar wat? Denken jullie mee?

2. Delta

Delta Niet meer actief

Misschien wat lekkers bestellen online? Via just eat? Ik zou het wel weten! Ik houd enorm van sushi, zou dat bestellen, maar je bent zwanger zeg je net. Ik weet niet of rauwe vis dan zo verstandig is. Of lekker mexicaans? Heerlijk!

En gefeliciteerd natuurlijk!

3. Cham

Cham Lid

Jul 11, 2013
    17
    0
    0
    Gefeliciteerd! Misschien kun je inderdaad iets afhalen of online bestellen, maar wel dat je zeker weet dat het veilig is.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd !
    Ik was vorige week 5 jaar getrouwd. Als verrassing heeft mijn man toen mij en de kids meegenomen naar het pannenkoekenhuis

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha, dat doet mijn man niet hoop ik voor hem, als er iets is wat ik vies vind zijn het pannekoeken :D Maar ik wil ook niet uit eten, heb 2 kleintjes thuis, de oudste is werken, die eet op zijn werk, dus dat wordt hem niet.

Bovendien vieren we het eigenlijk zaterdag met een groepje.

6. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Lekker Thais bestellen?
    Kleine Chinese rijsttafel?

(Mijn man is al gelukkig met gebakken aardappeltjes/biefstuk/sla en ben Jerry's ijs na :) )

Dus je kan ook gewoon zijn lievelings eten maken..

En dan vanavond wat lekkers voor bij de tv,taartje bij de koffie..

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik mag geen biefstuk :( en met ijs doe ik hem geen plezier. Ik woon trouwens in een klein stadje, we hebben hier geen uitgebreid aantal restaurants: een Turk, een pizzeria, en een chinees.

En hij houd wel erg van chinees, misschien doe ik dat, want dat is zijn lievelingseten, al ben ik er niet weg van ;)

8. Happymam

Happymam Fanatiek lid

Feb 7, 2009
    1,251
    306
    83
    Het lievelingseten van je man klaarmaken?
    Wij doen op onze trouwdag meestal ook iets lekkers. Schnitzel met friet/ biefstuk met salade / chinees halen oid.
    Eet smakelijk!

9. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    O ja een doorbakken biefstuk is niet te eten nee.. Sorry even niet bij nagedacht..

Chinees kan ook lekker zijn hoor! Ik neem vaak een lekkere gevulde groente loempia hier en pits wat nasi van mijn man mee..

Toetje kan je toch iets kopen wat jullie wel lekker vinden samen? Al is het vanille vla met slagroom..
    Fijne avond en gefeliciteerd!!

10. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik kan je eigenlijk geen tips meer geven want dat hebben de dame's boven mij al gedaan maar wil je toch feliciteren! Proficiat!!

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dames, ik denk dat het chinees wordt en dan haal ik ook even een lekker toetje, al denk ik dat hij dat niet eet. En iets lekkers voor vanavond.... misschien chocolade, want dat eet hij af en toe (hij snoept totaal niet hahaha)

12. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Zelf sushi maken met verse vis, dat mag ook gewoon als je zwanger bent. Wel de vis bij de visman halen.

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dank je wel, en de andere dames uiteraard ook bedankt voor de felicitatie.

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

nee, ik ben geen viseter, en al helemaal geen rauwe vis, brrrr :$ Maar wel bedankt voor het mee denken.

15. La Palma

La Palma Fanatiek lid

May 24, 2010
    2,721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met jullie huwelijksdag :)

Share This Page