ik wil jullie mening graag even horen over een maand is mijn zoontje jarig nou ben ik een verlang lijstje aan het maken maar wil daar ook bij zetten graag geen grote dingen(bijv) kleur tafeltjes enzz..) mijn s.zje bedoelt het altijd zo lief maar we hebben gewoon bijna geen ruimte thuis we wonen maar in een massionette woning van 70m we hebben in het verleden namelijk keukentjes,tafels enz,, gekregen waar we gewoon weg geen ruimte voor hebben maar vinden jullie dit raar als ik het erbij zet ??
Nee hoor, helemaal niet. Het zou wél raar zijn als je op schrijft dat je geen goedkope dingen wil ofzo , maar geen grote dingen is prima om op te schrijven.
Ik vind het niet heel raar maar ik zal het anders zetten, ga bij little people dingen sparen ofzo iets dergelijks en vraag dat dan mijn zoontje zal het leuk vinden om iets van little people/megablocks te krijgen.
en als ik nou iets in de trant erbij zit aangezien wij in een kabouterhuisje wonen zou T het leuk vinden om kabouter speelgoed te krijgen ??
Wij hebben precies hetzelfde probleem gehad en ik heb het toen gewoon aangegeven, iets in de trant van 'liever geen groot speelgoed, vanwege onze beperkte ruimte'. En dan idd. kleine alternatieven vragen, heel concreet...
ik heb nu houten puzzels,kleien,auto's,boekjes,kleuren dus allemaal dingen wat niet echt groot is maaarjaa me schoonzusje kan zich niet zo goed aan verlanglijstjes houden omdat ze het dan niet leuk genoeg vind meestal echt heel irri ook wel lief maar we hebben gewoon weg geen ruimte voor grote dingen ik moet speelgoed hebben wat ik aan de einde van de dag in manden kan opbergen ahahah
Misschien kan je aan je schoonzusje iets groots voor buiten vragen? Driewieler, zwembadje, skippybal...
Nou vraag haar dan als ze toch wat meer geld weer uitgeven om iets wat klein is en toch iets duurder? en als je weet dat zij de enige is die dat doet kan je het toch ook aan haar vragen of heb je niet zon verstandhouding met haar?
Hallo lieve familie en vrienden het is al weer bijna april en dat betekent dat "ik T.hobias" mijn 2de verjaardag er aan zit te komen! dit willen we graag met jullie vieren de datum hiervan is zaterdag 7 april vanaf 14.30 mee eten mag natuurlijk maar dan willen mijn papa en mama dit graag horen zodat ze daar rekening mee kunnen houden Ik houd van autos kleien kleuren boekjes houten puzzels ook ben ik erg gek op bumba en cars en aangezien wij papa en mama en n.oa en in een kabouterhuisje wonen passen er geen reuze speelgoeden in ons huisje daarom zou ik he fijn vinden om kabouterspeelgoed te krijgen zodat ik het elke dag goed op kan bergen wat vinden jullie??
nee de verstandshouding is niet echt goed nu weer even wel , maar ze is eigenwijs koppig en luistert naar niemand
Ik zou zelf die laatste zin er dan wel weer gewoon bij laten staan... Misschien wat dubbelop, maar vind het zelf niet 'vervelend' dubbelop zeg maar, en sommige mensen hebben zo'n dubbele melding nodig om het een beetje te begrijpen... Kan me goed voorstellen dat het heel irritant is als je sz met allemaal van dat soort spul aan komt zetten, terwijl je er geen ruimte voor hebt... Heb het zelf ook aan de hand gehad toen m'n oudste 2 werd. Mijn vader belde vantevoren waar ze haar een plezier mee konden doen en noemde daarbij als voorbeeld of ze bijv. een commode voor de pop leuk zou vinden (hadden op haar lijstje een poppenbed gezet). Heb toen gezegd dat ze het vast leuk zou vinden, MAAR daar op dat moment nog he-le-maal niets aan zou hebben, omdat ze nog helemaal niet in staat was een pop uit- en aan te kleden enzo. Zou haar dus alleen maar frustreren. Komt hij op haar verjaardag dus met een mega doos aanzetten, met.... jawel, een commode (met badje, schommelstoeltje en weet ik wat er bij zit). Echt een enorm ding. Hebben het even opgebouwd gehad, omdat dochterlief dat graag wilde, maar zoals voorspeld: ze raakte alleen maar gefrustreerd omdat ze eigenlijk niets ermee kon nog... Hebben het ding 's avonds maar snel op zolder gezet en daar staat het nu nog stof te vangen (ze wordt nu over iets meer dan 2 maanden 4). Wij hebben best een groot huis (voor een 'gewone' 2-onder-1 kap in elk geval), maar zou echt niet weten waar ik dat gevaarte moet laten... Dan vraag ik me toch af waarom m'n vader destijds überhaupt gevraagd heeft of we dat iets voor haar vonden... Als je dan toch niets wil doen met het antwoord en je gewoon je eigen plan trekt...
Hier ook een kleine woning en we hebben (voornamelijk de opa's en oma's) meteen duidelijk gemaakt dat we zelf ook nog graag in de kamer zouden willen passen Gelukkig gaat het goed en houden ze hier rekening mee. Maar het is wel lastig soms, zo weet ik dat de oudste het helemaal te gaaf zou vinden als hij een keukentje zou hebben. Maar ja dat past dus simpelweg niet. Maar goed in ruil daarvoor mag hij zijn eigen eitje bakken , samen met mama op het echte fornuis.
Waar ik woon is dat dus wel 'raar', helaas. Nou, ik heb toch her en der de hint laten vallen hoor, meneer kreeg met kerst een berg joh, niet normaal. En nou is hij volgende week 1, dus ik hou mn hart vast Wij wonen ook maar in een apartementje, het past gewoon niet, wil niet zo'n overvol huis hebben hoor
Een berg speelgoed krijgen die van mij ook wel met verjaardagen en sinterklaas Maar grote(re) dingen wel alleen in overleg met mij, dus zo is het nog wel enigzins in de hand te houden
Ik maak altijd voor de kinderen een "lijstje" aan op de gelijknamige site. Ik weet niet of ik de naam mag noemen maar volgens mij niet. Daar kunnen mensen dan bekijken wat je vraagt en kunnen ook hun aankoop wegstrepen zodat andere mensen niet hetzelfde kopen. Ik vind het erg handig!
Ik vind het prima kunnen hoor. Niets raars aan dat je dat aangeeft, juist erg fijn! Zo geven mensen ook niet onnodig geld uit aan iets waar jullie eigenlijk geen ruimte voor hebben . Geheel offtoptic maar waarom zetten veel moeders een punt tussen de begin letter en de rest van de naam? Zo dus; C.harity. Heb dat nooit begrepen , maar kom het toch veel tegen hier.
omdat je dus zo niet googlebaar bent ! zo heb ik een andere account en gebruik ik alleen de voorletters nog maar van me kinderen en man