oeps pil valt door putje gootsteen, 1ste week

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door muisje14, 20 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Wilde vanmorgen mijn pil innemen, laat het water vast stromen vd kraan....valt pil uit mijn hand zo het putje in....grrr. en nu?

Denk niet dat ik meer kan doen dan afwachten.
    Gisteren wel gezellig gehad met mijn man.:D

Ben overigens afgelopen vrijdag weer begonnen met de pil, dus heb 6 pillen gehad, vandaag zou de 7de zijn

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Een nieuwe slikken uit een reservestrip.
    Kan nu nog. Want dan zit je nog binnen de tijd en zal er niks aan het handje zijn.

Tenzij je nog graag een kindje wil. Maar dan zou ik per direct helemaal geen pil meer gaan slikken.

Ik had altijd een reservestrip. Want mij is het ook destijds al eens overkomen dat er een in het gootsteenputje viel.

3. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Dus dan pak je gewoon uit een andere strip van de donderdag de pil, of maakt de dag niet uit?
    En die strip is dan reserve en gebruik je alleen voor nood?

4. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Precies dat!
    Had ik ook altijd,bij een gevallen pilletje. Diarree of ziek zijn voor de zekerheid er eentje achteraan.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Een reservestrip is het handigst denk ik,

Misschien Kun je deze strip afmaken. Nu de pil van morgen slikken, en morgen de pil van overmorgen. Dan ben je deze maand na 27 dagen klaar. En dan je stopweek in. En dan na 7 dagen weer een nieuwe strip, een dag eerder dan gewoon?

6. Coach

Coach Actief lid

8 feb 2014
    240
    0
    0
    Belgiƫ
    De voorgestelde oplossingen lukken alleen maar met pilletjes die allemaal dezelfde kleur hebben. Hebben ze een kleurensysteem, dan heeft de volgorde van de pilletjes belang.

Je kunt inderdaad de vergeten pil zo snel mogelijk inhalen met de volgende pil uit de strip of met een reservepil uit een andere strip, maar dat moet binnen de 24 uur. Of je stopt met de pil en begint na zeven dagen weer. Of je vrijt 2 weken met een condoom en neemt de pil gewoon morgen weer verder waar je gebleven was.

Deel Deze Pagina