Sorry hoor dames, maar ik moet ff mijn gal spugen.... is er toevallig een plek waar ik mijn man even kan inruilen voor een attenter en zorgzamer exemplaar? We werken allebei en ik ben heel de week al een beetje thuis voordat ik ga werken bezig met strijken, wassen schoonmaken etc..... Als hij thuis komt en ik vraag of hij de afwas wil doen krijg ik de opmerking: ik heb gewerkt hoor! Ik denk hallo..... ik moet nog gaan werken en ben al moe van alles wat ik hier al heb gedaan.... Zo gaat het dus al heeeel de week... Gisteren met ruzie naar mijn werk gegaan.... Dan werk je dus ook niet lekker... Toen ik thuis kwam heb ik sorry gezegd dat ik zo boos weg ging, maar dat ik me alleen voelde staan en dat ik bekaf ben en hij me niet helpt.... Dus hij zegt, oke je hebt gelijk, je hebt het al zwaar, ik zal wat meer gaan doen... Ruzie voorbij Maar vandaag, maak ik heel lief een ontbijtje voor hem...... Zegtie niet eens dankjewel!?! pfffffffff Hebben we net boodschappen gedaan voor onze verjaardag morgen..... zegtie doei ik ga ff weg....... ik zeg waar ga je heen dan? gewoon ff naar een winkel ben over 1,5 uur weer terug?! (velgenzaak waarschijnlijk) Ik zeg weet je hoeveel ik hier nog in huis moet doen om alles netjes te krijgen voor morgen! (omdat hij dus heel de week niks uitvoerde) Ik had al pijn aan mijn buik van de stress en het werd meteen erger.... grrrrrrr... hij zegt ik kom zo terug dan is er nog tijd zat om je te helpen... IK BEN ZOOOO BOOS! hij gaat gewoon weg en laat mij hier weer met de rommel zitten! wat moet ik hier nou mee...... zijn er meer dames die zo'n vent hebben? (hij is overigens niet altijd zo hoor.... maar hij moet dit nu ik zwanger ben gewoon niet flikken want deze zwangerschap valt me al zo zwaar en dan komt hij ook nog eens met zijn puberale kuren ) nou ja... sorry voor het megaverhaal maar moest het echt ff kwijt... nu ga ik maar poetsen
hallo, mijn man is ook soms zo, dan komt hij thuis en dan staat de afwas er nog of er ligt een beetje vuil op de grond, kon je dat niet opruimen zeg ik fijn je weet waar de stofzuiger staat maar ja soms vergeten mannen volgens mij dat je zwanger bent en ze denken dat hun de enige zijn die hard werken, en dan komen ze thuis en dan hebben ze echt geen zin meer om iets te doen, en dan zeggen ze wel van ja ik begrijp het het is zwaar voor jou en je hormonen en dit en dat en vervolgens zijn ze weer hellemaal de oude, ik denk niet dat je er veel tegen kan doen, en vooral rustig blijven, want als je tekeer gaat dan doen ze het al hellemaal niet lijkt mij.
Hoi meiden, Wat jullie schrijven is zzoo herkenbaar.Denk dat mannen het soms gewoon niet helmaal snappen.Sommige denken dat het door de kaboutertjes gedaan wordt ofzo. Ik heb hier ook zo'n exemplaar in huis. Ik werk 3dgn en hij 5,dus hij vindt dat ik meer moet doen omdat ik minder werk.Hij vergeet alleen dat mijn werkdag 's morgens om half 7 al begint en eindigd als de onze dochter gewassen en wel op bed liggen. Wordt er soms zoooo om en zeker omdat ik nu weer zwanger ben en ondanks dat ik nog maar 12 weken ben,mij deze zwangerschap nu al zwaarder is als bij de vorige. Maarja,wat kunnen we er aan doen?Waarschijnlijk niets! Groetjes,Monique
Die van mij is nu de was aan het ophangen. Het gaat hier soms echt niet meer. Ik zou ook woest zijn als hij mij met de troep liet zitten nu.
die van mij had ook van die buien tot dat ik dus ook helemaal nix meer deed want ja ik had ook gewerkt en ik ben ook moe. koken sorry schat ik heb gewerkt ben ook moe. de was o ja heb je geen onderbroeken meer dan en geen sokken ach ja nou je weet hoe het werkt he ik ben ook moe heb ook gewerkt. ( ik zorgde natuurlijk wel dat ik wel genoeg schone kleren had he) dat heb ik lang vol kunne houden hoor maar hij doet het nu wel vor me. ik werkte zelf voor ik met verlof ging maar partime en doe dus meer dan hij maar hij werk fulltime dus ok. maar daar voor werkte ik ook fulltime en hij had maar te helpen anders werd ik ook spontaan erg moe en lui en kon ik het ook niet meer. wie weet hebben jullie hier wat aan dames.
Inruilen tegen die van mij want die van mij is werkelijk briljant. Hij doet bijna alles in huis! (deed ie al voordat ik zwanger werd) Maar dat heeft ook te maken met het feit dat hij een beetje neuroot is... maar ik klaag niet! Sterkte met jullie mannen!
de mijne helpt me opzich ook wel als het moet en als hij wilt maar hij zegt ja je moet je niet aanstellen alsje je niet lekker voelt daarom doet hij zo denk ik... maar ja nog geen reden om het dan ook niet te doen hij zegt als je dadelijk 8 a 9 weken ben dan doe ik hier alles in huis voor jou, mannen zijn een beetje raar vind ik
Marktplaats al geprobeerd? Ik zou hem trouwens inruilen voor een puppy, die moet je wel uitlaten, maarre.... met een beetje opvoeden gaat die keurig zitten als je zegt "Zit!" Ik hoop dat de ruzie weer is bijgetrokken, en alvast/alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!
ik werk niet en mijn vriend wel...en daardoor denk hij volgens mij dat ik dan toch maar alles hier in huis moet doen en zijn persoonlijk slaafje moet uithangen. ik moet zijn boterhammen smeren (maar doe ik zo en zo al vind ik niet zo erg) maar als er eens iets van rommel blijft liggen ho hoh ho dan want ik ben een luie omdat ik niks doe... en hij gaat al werken en dat vind hij meer dan genoeg. ik weet niet wat werken is... ben nog niet zo lang zwanger maar soms ben ik echt stikop en dan komt hij thuis en geeft hij commentaar op alles dat hij ziet en hem niet aanstaat. gelukkig is hij niet altijd zo maar toch soms zou ik hem
meiden wat heb ik dan een geluk. ik zelf wer partime (nu met verlof ) en toch doet mijn man die fulltime werkt het meeste in het huishouden als hij thuis komt zegt hij tegen mij ga jij maar lekker op de bank zitten dat doe ik wel even
Ohh ik lees hier echt erge dingen die jullie mannen/vrienden zeggen! Over lui enzo! Dat vind ik van erg weinig respect getuigen. Wij werken beiden fulltime en het huishouden is niet eerlijk verdeeld. Ik doe meer, maar als ik op tijd vraag of hij mij ergens bij wilt helpen doet hij dat altijd. Uit zichzelf doet hij niet zoveel, maar dat heb ik maar geaccepteerd. Hij is in ieder geval van goede wil!
Ik doe alles in het huishouden en mijn vriend doet niks (ja rommel maken). Ik zit op het monent zonder werk, dus vind het niet erg om alles te doen. Wat ik wel erg vind is dat mijn vriend nu denkt dat ik zijn huishoudster ben. Een bord naar de keuken brengen of in de vaatwasser zetten is al te zwaar voor hem. Kasten, die gaan toch vanzelf dicht? Vuile was gooi maar op de grond! En zo kan ik nog wel even door gaan. Als ik hem vraag om het op te ruimen, krijgen we ruzie, dus hou ik m'n mond maar weer.
Ik wil dan ook even gal spuwen over mijn man! Ik had mooie boeken met geboortekaartjes en had al het voorwerk gedaan. Dus alvast een aantal mooie kaartjes uitgezocht enzo. En op het moment dat ik het met hem wilde bekijken had meneer geen tijd voor mij. De laptop en tv waren belangrijker. Ik liep gewoon te janken zo boos was ik. Ben naar boven gegaan en heb de was opgehangen. Toen ik weer naar beneden kwam was hij ineens poeslief. Nou toen kon ik hem wel! Als ik iets voor mezelf wil doen, roept hij altijd om het hardst dat ik rustig aan moet doen, maar op het moment dat hij iets wil of moet, dan maakt het allemaal niets meer uit! GRRRR Mannen!
zo te lezen heb ik een goede te pakken. mijn vriend (ops man eigenlijk, pas getrouwd) doet behoorlijk wat in huis. Hij kookt eigenlijk altijd. we ruimen samen het huis op. 1x per week grote schoonmaak en 's avonds de globale dingen. ik doe de strijk en de was en de rest is dus allemaal automatisch eigenlijk wel redelijk verdeeld. ik ben er wel preciezer in en vind dingen sneller een rommel. hij ziet niet altijd alles zoals ik het zie maar als ik wat vraag is hij vrijwel nooit te beroerd om wat te doen. we werken beiden 5 dagen. ik wat minder uur dan hij. mannen hebben denk ik niet altijd goed door wat de vrouwl wil of bedoelt, maar eerlijk is eerlijk dat ligt niet altijd aan de man. de vrouw wil graag dat een man ziet wat een vrouw voelt zonder uitleg en tja daar zijn mannen gewoon wat minder sterk in dan de vrouw he over het algemeen. er zijn natuurlijk inderdaad exemplaren van mannen die gewoon ook niets willen snappen of horen en tja dan wordt het lastig. ook ik noem dat dan respectloos en ben blij dat die van mij toch anders is. maarre.. meiden... wel voor jezelf opkomen hoor hoe moeilijk soms ook als dat nodig is! vooral nu.. je hebt immers een wondertje waar je ook voor moet zorgen in je buik en dat kan het beste als je jezelf goed voelt he.
Mannen worden meestal stikverwend door hun moeder tot ze het huis uit gaan...hun kamertje word schoongemaakt...hun bedje opgemaakt en er word voor ze gekookt, gewassen en gestreken. Ik moest mijn mams al vroeg helpen....mijn eigen kamer schoonmaken, de was opvouwen en samen met mijn mams koken. Ik denk dat dat ook meespeelt hoor... Ennuh verder....hebben ze gewoon last van hun hormonen...die van mij heb er ook last van...altijd een sgat van een gozer maar nu ik zwanger ben lijkt t wel oftie jarloers is ofzo
wat een bekent probleem ik heb er ook zo een werk fultime en doe danook nog eens het huishouding er bij mijn vriend is een schat dat is het niet maar kom op zeg ff een keer de vaat wasser inruimen of de stofzuiger door de kamer trekken ja als ik het vraag aan hem en dan ook nog eens met veel cometaar of als je net opgeruimt heb en de reclame comt binnen dan is er niets meer van te zien dan is het weer zo puinhoop gewoon om te janken maar toch je doet het idd met liefde of dat doe ik en soms is het idd te veel van het goeden maar je kan het niet laaten liggen je moet gewoon door gaan het komt wel ooit een keer goed aleen hoop ik dat het goed komt als de kleine er is pff zo dat ben ik ook ff kwijt veel sterkte Spawater
Ik ben nog zwanger maar weet zeker dat als ik zwanger ben mijn vriend me goed gaat helpen. Hij doet nu al veel meehelpen dus mag mij niet beklagen. er zijn weken bij dat hij weinig doet maar das niet zo erg alleen als hij dan zegt van er ligt wat op de grond krijgt hij van mij als antwoord nou je weet waar de stofzuiger staan en hoe het moet en dan houdt hij zijn mond en is het opgelost. Ik zelf ben niet zo een grote fan van huishouden vind het echt verschrikkelijk maarja het moet toch gebeuren ik werk zelf 36 uur per week en heb nog een zoontje van bijna 7 dus heb niet veel tijd en de tijd wat ik heb wil ik niet alleen aan huishouden besteden.
oh! gelukkig ben ik niet de enige! Voor de dames die wel een man hebben die dingen uit zichzelf doen of zonder te zeuren..... Houden die vent! Gisteren een heel gesprek gehad met mijn man en vandaag is hij ineens erg actief... ontbijt stond klaar toen ik beneden kwam, hij heeft net toen ik onze dochter in bad deed de afwas gedaan en alles gestofzuigd.... zelf de bank en onder de bank en heel het kleed "uitgemest"! Nu vind ik hem weer lief! hihihihi Groetjes!
Sinds ik zwanger ben heb ik niet meer die drive die ik daarvoor had: elke week hele huis schoon en alles aan kant. Ik kan heel gemakkelijk dingen laten liggen (ook omdat ik constant moe ben) Mijn man gaat zich vanzelf ergeren en ruimt dan zelf op, hihi. Nu heb ik niks te klagen hoor hij helpt goed en klaagt eigenlijk nooit. Ik kan me voorstellen als de was van drie weken geleden nog op zolder hangt dat hem dat irriteert. Maar verder geen klachten.