5 kg eraf, wie doet mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door knor, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Nou meiden zet hem op, als ik het kan, de vet junk doie 1liter cola PERDAG wegdronk, kunnen jullie het ook;)

En als je maar 5 kilo hoeft af te vallen helemaal, dat is er zo af, zeker de eerste 2-3.

2. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik doe ook wel als ik trek heb ik zoet s'avonds een schaaltje optimel kwark (ja is zoetstof en is slecht, maar vet zijn ook:p).

Of als je trek heb ik chocolade, een beker magere melk opwarmen en 2 theelepeltjes cacao erin. (en een zoetje). Is minder dan gewonen chocolade melk of een stukje chocolade maar toch de smaak gehad van chocolade

3. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    vind het nu al niets meer aan, ik heb een fruitreep gepakt, maar kan er nog wel 4 op!

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    haha hier net zo, alleen zit ik aan een bak druiven ipv aan een zak chips..

5. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik zit met een kan ( 1 liter ) thee voor mijn neus en ik mis iets lekkers te eten erbij haha.

Ik heb ook altijd dat als ik eenmaal begin met iets lekkers te eten dat ik direct ALLES op eet. Blijkbaar ken ik geen "met mate" dus dan maar helemaal niets 's avonds.

Druiven zijn inderdaad wel lekker om 's avonds te eten ipv iets ongezonds. Ik koop ook vaak frambozen, bramen of iets anders lekker zoets. Kan ik 's avonds tenminste nog iets eten.

6. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    ja ik heb dat ook, als ik iets eet.. moet het ook op.. dus zak chips gaat leeg, pak koekjes gaat op.. en ging boodschappen doen vanavond en dacht heee druiven, daar kom ik de avond wel mee door haha

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    het alles, of niets principe! hier moet ook het hele pak koekjes op ipv. 2 op een bordje.... whahahaha,

Weight care do ik nu ook, dat is 2 x per dag een maaltijdvervanger, shake of reep en 's avonds een verantwoorde maaltijd en tussendoor mag je fruit en rauwkost, en minimaal 2 liter water per dag, dat haal ik makkelijk met waterflesje, koffie en thee !
    En Sonja bakker vond ik ook altijd ideaal omdat je dan gewoon best nog normaal mag eten! ga ik straks als ik op gewicht ben weer oppakken, is een goed en gezond eetpatroon!

Yes, kom op :p sterk wezen de eerste avond ;)

8. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    inderdaad sterk zijn de eerste avond, we slepen elkaar er door heen.

Ik ga morgen eten:

Ontbeit: 1 plak ontbijt koek en een cracker (hou namelijk niet van ontbijten) + een kop koffie (kan echt sochtends niet zonder)

middag: 1 snee brood met kaas en thee

avondeten: tomaten soep met broodje en kop thee

tussendoor: Liga evergreen, komkommer en cherry tomaatjes. en veeel water

Moet te doen zijn toch? :D
    Ow en als er wat druiven over zijn vanavond schuif ik die ook door naar morgen hihi

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik zou 'ochtends de cracker weglaten en alleen ontbijtkoek doen, en smiddags 2 boterhammen, want eentje is wel erg licht om de rest van de middag op te doen! maar als je genoeg komkommer/cherrytomaatjes eet, ga je het zeker ook halen! tip: bakjes rauwkost zijn er in verschillende smaken, vond ik ook altijd lekker, variatie :)

10. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    goed idee van je! Thnx dat je even mee keek hihi!

wil ik me net gaan wegen, doet de weegschaal het niet *Zo'n digitale.. dus morgen eerst maar even een nieuwe halen.

11. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    1 snee tussen de middag is te weinig. Zou alleen niet op beide kaas doen. Of op 1 kaas en het andere broodje erop klappen.

12. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja ik eet altijd dubbele inderdaad, dus met 1 plak kaas er tussen.

13. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Ideaal is overigens ook de buikgriep die ik heb :p :( :p gaat vanzelf de honger van over ;)

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    hahahahahaah ja dat geloof ik graag ;)

15. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    hoe doen jullie het dan? ik bedoel letten jullie op wat jullie eten? of eten jullie gewoon wat jullie willen ? tellen jullie ze? ...fitnessen jullie ook dan? hoeveel per week? ... ik heb echt even een overzicht nodig..

16. Fayy

Fayy Niet meer actief

nu ik zwanger ben is er 5kilo verloren gegaan.. sta er echt van te kijken..maargoed dat resultaat zal niet voor lang meer gelden .. :p

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik sport niet, vind ik niks aan!

maar als het droog is loop ik wel veel met de kleine, en straks lekekr fietsen! dat is mijn sporten wel :p

18. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Normaal gesproken doe ik 2 a 3 keer per week Zumba. Is de enige sport die ik ECHT leuk vind, heb een hekel aan fitness etc. En met Zumba verbrand je meer dan 1000 cal.per uur als je goed je best doet :D Maar ik vind het voornamelijk leuk omdat er veel dans in zit en omdat de muziek heerlijk is :p

19. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik sport ook niet, vind ik niets, maar op het werk (4 hoog) neem ik nu de trap ipv de lift :D
    Ook thuis loop ik af en toe wel een keertje extra naar zolder ;)
    Verder ga ik op de fiets naar het werk en lopen we elke dag in de pauze naar het centrum (bijna 25 minuten in totaal)

20. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Nee hier ook geen sport, gewoon geen tijd voor! Ben zo ontzettend druk met de zaak en met L er nog naast dat ik dat echt niet voor elkaar ga krijgen.
    Vanmorge op de weegschaal gestaan (nieuwe gekocht) en ik weeg 66.3, dus wil eigenlijk naar de 60. Mooi gewicht is het dan ten opzichte van mijn lengte. Dus even flink me best doen, heb me voorgenomen 1x in de week te wegen, dus volgende week vrijdag ga ik weer wegen.

Deel Deze Pagina