maar weeg je jezelf dan wel op "vaste tijden"? ik heb er voor gekozen me te wegen voordat ik ontbeten heb, als ik dat nu zo voortzet is het wel een reeel beeld.
hihi ik heb gewoon met kleding aan gewogen, inderdaad niet echt slim hahah Onder de hoeveel calorieen moet je eigenlijk blijven wil je afvallen? Ik zit nu voor vandaag op 569 dus ontbijt en lunch
maar hoe kan je nou leven met honger?? ik heb vanmorgen 2 volkoren crackers met boter en kaas op, en een kopje thee met 1 schep suiker ipv 3. tussendoor een fruitreep. daarna 3 thee koekjes.... en net weer 3 crackers met boter en kaas. hmm, das teveel denk ik? ik kan er gewoon echt niet tegen om honger te hebben... ik probeer wel minder suiker en boter enzo, en straks eet ik gezond avond eten, en vanavond geen chippies enzo...
Volgends mij wordt dat honger gevoel steeds minder.. wat bij mij heel erg goed werkt is een lolly of een stuk zoethout.. want ik moet echt iets te doen hebben, anders ga ik eten.. en met een lolly achter de computer zitten lukt prima! En je zult ongetwijfeld wel afvallen met wat je hierboven op schreef hoor, alleen dan zullen het geen kilo's per week zijn, dus ga je een stuk rustiger afvallen.
Ik heb op: Ontbijt: Plakje ontbijt koek + Koffie met 1 suikerklontje Lunch: 2 boterhammen dubbel met boter en plak kaas Een knackerbrod Tussendoor: Druiven en een liga everygreen Verder een liter thee, en zit nu aan 1 glaasje cola (had normaal om dit tijdstip alwel een fles leeg denk ik) Dus ik ga mezelf ook niet alles "verbieden", 1 of 2 glaasjes cola op een dag moet kunnen, maar niet gelijk 2 flessen van 1,5 liter. Ik zal dus ook een stuk "Rustiger" gaan afvallen en dat doe ik bewust om mezelf een gezond eetpatroon aan te leren, want als ik nu 2 weken geen chips/koek/cola enz nuttig, en daarna mag het wel weer iets, dan ken ik geen mate.
maarre, waarom neem je geen cola light? (en dat je dat niet lekker vind, dat gaat wel wennen ) en qua chips, lays baked is geloof ik de lichtste chips! en ook nog eens superlekker! en ik mocht snak a jacks ook altijd wel, zowel de hartige als de zoete! Ik eet vanavond ristorante pizza 50%minder vet van dr. oetker Jummie, wijntje erbij ik doe doordeweeks erg streng en 's weekends gun ik mezelf 's avonds wel 2 wijntjes! en ventueel (mager)lekkers. We gaan zondagavond lekker uit eten met vrienden, naar Sushirestaurant, dus dat is ook alleen maar gezond
Ja is ook light maar dan nog, 2 flessen van 1,5 liter per dag is wel overdreven, dus wil mezelf gewoon aanleren om vooral verantwoord te eten/drinken. En op die manier zal ik ongetwijfeld afvallen.
yes, de honger gaat over... je buik is nu gewent veel en vaak te eten, dit verander je nu, logisch dat je buik eerst denkt van huh?! het is eten/snaktijd hoor!! moet je proberen niet op in te gaan
hoeveel??????????? man, dat is echt niet gezond nee!!! whahahahaha, en hoezo 'sochtends aan de fris? hihi, ik drink eigenlijk nooit fris!? hooguit crystal clear of spa&fruit ofzo, maar het meest gewoon water, melk koffie&thee
laravelk, hoe is het met je mannetje? ik zie je banner en schrok een beetje, dat is nog maar net geleden,
Uit ervaring weet ik, dat de eerste week de honger het ergste is, daarna wordt het minder. Je maag went als het ware aan minder hoeveelheden eten. Het blijft echt niet zo erg als in het begin! Een beetje honger is trouwens helemaal niet slecht hoor, wij zijn alleen vaak vergeten hoe dat voelt, omdat we al eten voordat we honger krijgen en soms als ik s avonds honger krijg, drink ik een groot glas water, poets ik mn tanden en ga ik gewoon nog wat lezen in bed, omdat ik dan geen eten ind e buurt heb en ik eet nooit in bed dus dan is het ook makkelijker dan beneden op de bank
's avonds op de bank voor de tv blijft toch het lastigste moment inderdaad..... ik vermaak mezelf met Thee, series kijken en Angry Birds op de Ipad spelen whahahaha