5 maand en nog 6 voedingen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door taliaa, 4 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.203
    113
    Brabant
    Poehee. Ons bulletje kan maar geen fles laten vallen.
    Sliep ze met volledige borstvoeding vaak gewoon door, nu met kv is het weer elke nacht raak. Dat is echt het ergste niet hoor. Maar ze komt nu dus 6x. Ik voed op verzoek en overdag laat ze meestal 4 uur tussen de voedingen.
    Rijsebloem helpt geen zak en ze doet goed lang over de flessen.
    Iemand nog tips? Ik geef nu nog een borstvoeding per dag, maar die gaat er in januari ook af en dan gaat ze echt teveel kv krijgen.

Schema van gisteren bijv.ik bied standaard 180/6 aan en dring niet aan. Snachts probeer ik minder te geven.
    730 borst
    1215 fles laat 40 staan
    1600 fles
    1900 fles
    2300 fles
    300 fles en neemt genoegen met 130 cc

830 borst

Alleen voor de voeding van 23 maken we haar 'wakker'. Het is een heerlijk moppie. Maar ik raak een beetje gestresst van die flessen.

2. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

En als je dat wakker maken om 23:00 laat. Wat doet ze dan?
    Rijstebloem kan ook onrustig veroorzaken.

Of is ze erg hongerig en moet je Es' gaan kijken naar voeding voor hongerige baby's, forte.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ze is nog geen vijf maanden! Dan is zes voedingen heel normaal hoor! Gewoon verdelen over de flessen, flessen hoeven niet elke voeding even groot te zijn. Niet wakker maken om 23 uur, kan zijn dat ze juist omdat ze dan in haar slaap gestoord wordt 's nachts vaker komt.

Moeten die borstvoedingen echt stoppen? Ik vermoed nl. dat je het jezelf makkelijker maakt als je overdag flessen geeft en de nacht en vroege ochtend opvangt aan de borst. Dat bouwt zich dn echt anzlf verder af in haar tempo en 't is stukken minder werk en minder wakker worden.

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.203
    113
    Brabant
    Haha. Ja borstvoeding is echt veeeeel makkelijker. Vooral snachts. Maar ik noet echt afbouwen. In januari word ik geopereerd.
    Ik ben sinds een week pas begonnen met de fles snachts. En wat is dat wennen. Ik merkte dat ze snachts gewoon heel erg mijn productie aan het opkrikken was en dat was gewoon niet meer de bedoeling.

Kleinere flessen. Ze laat dus best wel wat staan soms, dus minder aanbieden zou kunnen...
    En ja 6 voedingen vind ik niet zo erg. Maar al die voeding...

Maar goed.. gister deed ze weer een stunt. Overdag een voeding minder en kwamzelf om half 10 ipv 11... dus ik met schrik en beven te bed. Slaapt ze nu nog.. haha gekke meid.

Nou ja. Het zal wel goedkomen. Maar wat een zoektocht zeg

5. Melief

Melief Niet meer actief

En wat doet ze als ze die 23.00 fles niet krijgt?

Deel Deze Pagina