7 dpo handpalmen vervellen?! Bloedtest te vroeg?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beachlover, 21 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beachlover

24 jul 2013
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve lotgenoten :)
    2 brandende vragen, ik heb er al op gegoogeld en vond 1 topic van een paar jaar geleden op deze site. Mijn handpalmen (!) beginnen te vervellen. Herkent iemand dit als symptoom van zwangerschap? Nog nooooit gehad! Sinds vandaag voel ik me ook "anders" maar kan ook griepje zijn?! Ik ben al onder behandeling van gynaecoloog, ze volgt nu mijn cyclus. Vandaag moest ik voor bloedtest progesteron (week na ovulatie om te bezien of mijn eisprong goed was) en ze heeft ook hcg laten onderzoeken, just in case, terwijl het dus nu zevende dag na eisprong is. De bloedtest was negatief.. Was het misschien te vroeg? Wat is jullie ervaring?? Alvast bedankt!!

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb nog nooit van vervellende handpalmen als zwangerschapssymptoom gehoord. Tevens kun je geen zwangerschapssymptomen hebben als er geen enkel spoortje HCG in je bloed is gevonden.;)

In principe zou je een week na de eisprong in je bloed moeten kunnen zien of er iets van een zwangerschap gaande is. Maar wellicht is het nog iets te vroeg geweest. Soms is de innesteling wat later waardoor het HCG ook later gaat stijgen.

Succes!

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Eens met jippie. Vervellende handpalmen zijn volgens mij geen symptoom van zwangerschap. En 7dpo is wel vroeg voor een bloedtest ook.. Afwachten meis :)

4. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Vervelende handen komt voor bij mond, voet en hand virus. Dat is het eerste waar ik aan dacht.
    Of heb je misschien erg last van zweethanden gehad? Dan kan het ook nog wel eens gebeuren.

5. Beachlover

24 jul 2013
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor jullie berichten, dacht ik ook wel alleen zei de gyn dat door de veranderende hormonen je huid kan veranderen en het kan voorkomen dat je handen gaan vervellen, was benieuwd of iemand het op het forum heeft gehad ;) Klinkt ook logisch dat je nog geen klachten kan hebben als er nog geen hcg in je bloed zit. Lekker nog even op het wachtbankje dus ;) Woensdag weet ik hopelijk meer!
    @ Marieke, ik heb nooit zweethanden en verder geen klachten wat op virus kan duiden? Hopelijk gaat het snel weer over! :)

Deel Deze Pagina