5 Maand geleden bevallen, maar het kriebelt weer...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bubble27, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi! Je ei voelen is zeker handig!!

Met mijn dochter gaat het super goed. Ik moet zeggen dat het me heel erg meevalt. Had het veel zwaarder verwacht. Waarom weet ik niet. Ze is denk ik ook redelijk makkelijk! En als ze gaat lachen dan straal je vanzelf mee. Ik ben bevallen met 38wk. Ik ben ingeleid vanwege een veel te hoge bloeddruk. Dit was voor mij een risico en dat wilde ze in het ziekenhuis niet meer nemen. Ik ben s morgens begonnen met een pilletje. Deze deed niks en heb er toen rond de middag weer 1 gekregen. Ze zeiden tegen mij kan nog wel een paar dagen duren. Nou niet dus. Anderhalf uur later kwamen de weeën opgang, meteen heel heftig. Ik had nauwelijks rust tussendoor. Na 2,5 uur wegpuffen wilde ik medicatie (toen 4cm ontsluiting). Ongeveer 2 uur later uiteindelijk een morfine pompje gekregen (6cm ontsluiting), vliezen door geprikt! Verloskundige zei kan nog wel 4 uur duren (dacht hoop het niet). Een uur later had ik 10 centimeter ontsluiting en mocht ik gaan persen. Een kwartier later is mijn dochter geboren. Ik heb dus een snelle bevalling gehad (binnen zes uur). De verloskundige zei een nette bevalling uit het boekje. Haha, vond het nog steeds heftig, maar achteraf gezien een fijne bevalling. Voor zover je daar over kan praten ;).

Hoe was jouw bevalling en zwangerschap?! (Ben een beetje verstrooid nog af en toe dus hoop niet dat je het al verteld hebt, anders zeg het maar dan lees ik nog even terug :D)

Deel Deze Pagina