Hoihoi, Wij hebben tot nu toe steeds dentinox gesmeerd bij het doorkomen van de tandjes. We deden dan de vloeistof op een wattenstaafje en dan over het tandvlees. Het lijkt erop dat het werkt. Nu is er natuurlijk ook Chamodent van VSM. Ik heb dit (nog) niet in huis, heb wel al de bijsluiters gelezen op internet. Ik lees dat er pilletjes zijn en druppels. Ik neem aan dat je de pillen moet laten doorslikken (hoe doe je dat?), maar ik kan niet ontdekken hoe je de druppels moet geven! Wie helpt mij? Thanks
Ik druppel het gewoon op haar tong, moet wel opletten dat ze geen slokje neemt uit het flesje, ze vind het namelijk echt lekker...
Dus je hoeft het niet op het tandvlees te smeren? Dat is fijn! Toch vanmiddag maar eens gaan halen! Hebben jullie het idee dat het werkt? Thanks voor jullie snelle antwoorden.
Hier werkt t meestal ook, maar als er echt veel door komt moeten we wel de max. hoeveelheid geven. En veel was 4 kiezen in een week..
Op de een of andere manier is dat steeds zo bij haar, ook 6 snijtanden in héle korte tijd, nu kiezen ook weer. Even veel pijn, maar er dan direct vanaf
Ik doe de Chamodent druppeltjes op mijn vinger en wrijf het over haar tandvlees. Ze vind het heerlijk hihi Op de dentinox reageerde ze totaal niet en bij de chamodent heb ik wel het idee dat het verlichting geeft!
Bij Sil werkt Chamodent echt veel beter dan Dentinox. Voordeel is ook dat hij het heeeeeel lekker vindt, dus het geven is een eitje Fijne aan Chamodent vind ik dat het ook goed helpt tegen oorpijn, want daar hebben veel kindjes ook flink last van bij doorkomende tanden.
Wij gebruikten het op advies vd apotheek allebei tegelijk. Chamodent is nml homeopatisch dus kan geen kwaad. De chamodent druppelde wij rechtstreek in haar mond en de dentinox smeerden we op het tandvlees. Toen d'r kiezen kwamen was het echt heftig en hebben we ooit 1x s'nachts een zetpil gegegeven. Nu krijgt ze d'r hoektanden, gaat op zich redelijk zonder heftige pijnen