Jesse kreunt de laatste tijd onwijs. Tijdens de fles vaak als ie niet meer hoeft maar ook gewoon in de box en in zijn bedje. En het is echt HEEL hard kreunen. Hij lijkt geen pijn te hebben want als ik hem aankijk gaat hij lachen Is het een manier om aandacht te krijgen of wat is het en doen meer kindjes dit? En nee hij is niet aan het poepen
hier ook en kreunend/brommend kindje toen hij zo oud was. nu doet ie het nog wel eens. ik denk dat ze veel geluidjes aan het uitproberen zijn
lucas doet het nou ook sinds een week echt jammeren en kreunen. vroeg me ook al af waarom hij dat deed, net of hij aandacht wil idd. want als je hem dan aandacht geeft is het over. zal dan wel bij de leeftijd horen denk ik. liefs diane
hey wat leuk jesse en lucas zijn bijna even oud op 1 dag na. doet jesse het ook sinds een week ongeveer? liefs
haha doet sascha ook, nu gaat ze echt hard tekeer en dan vooral als ze boos is of zat van iets. en bij pijn in haar mond vn de tandjes maakt ze het geluid meer. p.s. als ze in bed ligt en ze wil er niet in lijkt het soms wel een duiveluitdrijving tegenwoordig
Yep, hier ook! Mijn man heeft zelfs het consultatiebureau gebeld! Daar wist ik niets van, anders had hij dat van mij niet hoeven doen. Is gewoon uitproberen van bewegingen en geluidjes. Maar inderdaad, ook hier wordt regelmatig voor niets de luier getest
Brenda, Amber doet dat ook vredelijk soms, ik heb het idee dat ze het doet als ze het helemaal naar haar zin heeft! Tijdens het drinken af en toe en ook tijdens het spelen.
ja! Tijdens het drinken doet Demi het ook wel eens idd, bedenk ik me net. Nu Anneliesje het zegt. Ook gromt Demi sinds een paar dagen heel erg. Ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven, maar klinkt wel grappig. Beter dan dat echt harde gegil van een aantal weken geleden Hahaha!
Ymke doet dat vooral als ze niet bij haar speelgoed kan, of als ze haar speen niet in haar mond krijgt. Eerst ging ze dan gillen, maar nu gaat ze kreunen. Klinkt wel een beetje vreemd he!
Ik was dit topic al vergeten, maar idd Demi doet het de laatste tijd ook veel meer! Maar ook als ze dr zin niet krijgt. bv als ze in het wipstoeltje zit en ze wil er uti, dan gaat ze planken en kreunen, maf kind