Uitslag - bijwerkingen bmr?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kimmy, 17 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmy

Kimmy Actief lid

25 jun 2010
    315
    0
    0
    Is er iemand bekend met de bijwerkingen van de bmr? Ik las dat bijwerkingen tussen 5 - 12 dagen kunnen optreden, waaronder uitslag. Maar hoe ziet deze uitslag eruit?

Kleine meid heet afgelopen dinsdagochtend bmr gehad. Sinds vrijdag is ze uit der hum. Snel moe en overal om huilen, hangerig en lijkt dus ziek. :( ik dacht eerst hoektanden want kwijlt meer en zit met vinger in der mond. Vandaag nog meer huilen. Vanavond bij het afdrogen zag ik 3 plekjes. 2 bovenarms waarvan 1 'pukkeltje' met blaasje en 1 ander vlekje/pukkeltje. En een met blaasje op der hand.

Lijkt wel wat vroeg voor bijwerkingen van bmr. Heeft iemand ervaring met dit soort uitslag? Leek ook wel iets op waterpokken, maar goed dan zouden het er morgen wel meer zijn..

2. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    hier leek het meer als allemaal kleine rode vlekken over geheel bovenlijf, voelde als mini bulten. vergelijkbaar met extreem kippevel, maar dan rode huid

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier ook meer dat kippenvel zeg maar alleen heeft hij dat al maanden, dus geen idee of dat erger is geworden (naar mijn idee wel iets).

4. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik hoor overal waterpokken om me heen, schijnt veel te zijn na de vakantie periode.. Maar dan zie je er vandaag wel meer

5. beebje2013

beebje2013 Actief lid

13 aug 2013
    360
    0
    16
    Dit had ons meisje ook.
    Verder wat meer aan het huilen, gewoon niet helemaal lekker in d'r vel. Dit was op de 9e, 10e en 11e dag. Verder nergens last van.

Deel Deze Pagina