Hoi allemaal, Ik zit al een paar dagen op deze site mee te lezen en wil nu toch wel erg graag even mijn onzekerheid met jullie delen. Als mijn berekening klopt heb ik eind deze week mijn N.O.D. Nu heb ik al een paar dagen (sinds maandag ongeveer) vage klachten die ik anders nooit heb na m'n eisprong en voor mijn ongesteldheid. Het is een beetje het gevoel alsof m'n maag heel weinig eten binnenheeft, zo'n leeg, hol en weeiig gevoel maar toch moet ik niet aan eten denken, terwijl ik normaal gesproken behoorlijk vreetzuchtig ben voor mijn ongesteldheid. Gewoon brood moet ik helemaal niet aan denken, maak maar tosti's enzo, om toch nog met een beetje plezier te eten. Ook heb ik regelmatig perioden van misselijkheid, die worden vaak minder als ik iets heb gegeten. Verder doen m'n darmen erg raar, vorige week juist ontzettend vaak naar de wc voor mijn doen terwijl het nu behoorlijk vast begint te zitten (maar dat heb ik sowieso voor m'n stonden ) Ook veel gerommel in m'n darmen en m'n maag, soms erg luid. Ook af en toe last van duizelingen, maar die heb ik wel vaker, dus hoeft verder niet ergens mee te maken te hebben. Van 1 kant heb ik zo'n voorgevoel dat ik zwanger ben, waarom anders houden deze vage klachten al zo lang aan?? Maar ja, hoe groot is die kans, zo vaak hebben we niet 'geklust' de afgelopen maand, 2 of 3 keer hoogstens. Wat denken jullie? Zouden dit symptonen kunnen zijn?
Ik heb precies hetzelfde als jij, ik wordt vooral misselijk als ik niets in mijn maag heb maar toch heb ik geen zin in eten. Vanmiddag heb ik zelfs overgegeven, morgen ga ik testen. Ik heb ook erg pijnlijke borsten en kan de hele dag wel slapen... Maar het ergste is die misselijkheid de hele dag door...
En, heb je al getest?? Ik moet helaas nog sowieso tot donderdag of vrijdag wachten tot ik officieel mag testen, maar heb net alvast een test gehaald die ik morgen ga gebruiken. De kans is groot dat het negatief is, helemaal zo vroeg, maar toch.... je weet maar nooit! Heb momenteel ook rare steken helemaal onderaan in m'n buik, en een beetje een drukkend gedoe daar. Maar ja, heb al zoveel gelezen dat je lichaam je heel wat valse signalen kan geven
Caithlin, ik zou je sterk willen afraden om nu alvast te testen. Ik testte ook een paar dagen voor NOD, negatief terwijl ik een paar dagen later positief testte. Ik wil maar zeggen dat je jezelf onnodig veel ellende bespaart op deze manier. Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, hoor. Als jij je beter voelt hierbij moet je het doen. Succes!!!!!
Ja hoor heb ik ook last van, ik heb de hele dag honger maar toch ook weer niet, als ik iets in mijn mond wil steken, voel ik me niet lekker worden en als ik dan toch eet wordt het even minder, veel last van gas, ook heel veel en luide gerommel in mijn buik en darmen, opstipatie, moe snel geprikkeld, pijnlijke borsten en de zwangerschapstest na 3 dagen overtijd was negatief, na 5 dagen overtijd was negatief pas na 8 dagen ovetijd eindelijk een positief streepje, ik wist het al langer maar die ..pieieiep... test wilde er nog niet aan geloven. Nu 8 weekjes zwanger en nog steeds last van al die symptomen, al hoewel het huilerige en prikkelbare wel minder is geworden, eindelijk een bevestiging, dan heb je wat meer vrede met je rare gedrag. Dus grote kans dat je ook zwanger bent, we duimen voor je...
Thnx! En gefeli allebei, super dat het bij jullie raak was! Maar jeetje aardbei, wel lang wachten voor een positieve test zeg... ach, beter laat dan helemaal niet En Amira, je hebt gelijk. Ik was alleen zo dwangmatig met alles bezig dat ik hoopte dat zelfs een negatieve test me wat af zou zwakken haha... nou ja, vanmiddag al getest.. en inderdaad zo negatief als het maar kan. Aankomend weekend testen wordt niet wat, want dan hebben we iemand te logeren, maar als ik maandag nog niet ongesteld ben ga ik het weer proberen! Hoop dat het net zo raak is als bij jullie, al ben ik aan de andere kant bang dat die rare misselijk- en weeiigheid misschien ook wel met m'n darmen te maken heeft. Heb wel vaker last van obstipatie voor m'n N.O.D. (alleen nooit misselijk!)
Laat je het ons weten als het zover is, we duimen voor je, ben je nog steeds misselijk (ik in ieder geval zowat de hele dag en nacht). nog maar 4 weekjes en dan wordt het minder houd ik me maar voor hahaha. Hoop dat het positief is... anders ben je zo voor niks misselijk he. groetjes
Ik laat het zeker weten! Al reken ik er niet meer op hoor (had net buikkrampen die ik vaak heb voor m'n NOD) Was gisteren de hele dag niet misselijk, maar nu ik hier zit te typen wel weer. Eigenlijk ben ik ook een beetje bang dat die misselijkheid van de zenuwen komt.. heb ik ook vaak vlak voor ik op vakantie ga ofzo Ik hoop dat jouw misselijkheid snel overgaat! Dag en nacht lijkt me zwaar vermoeiend, krijg je wel een beetje eten naar binnen dan?
hoi hoi efe een vraagje ik moet vandaag ongesteldt worden maar ik voel me steens een beetje misselijk men borsten zijn ook wat gevoeliger maar nu hoorde ik ook weer dat dat ook met je menstuatie kan samen hangen wordt er wel onzekker van ,van ben ik nou meschien zwanger of niet ja wil het wel heeeeeeeellll graagwie ow wie helpt me daarbij
Tsja, het kan nog alle kanten op... Zere borsten had ik ook vaak vlak voor mijn menstruatie, al was het nu ik zwanger ben veel heviger. Ook had ik soms last van jeukende tepels. Misselijkheid kan ik niet over meepraten, heb ik nog geen last van gehad. Probeer goed te luisteren naar je lichaam. Succes met testen! xxx Six
ben vandaag overtijd nu wordt het echt spanendt.ben ik nou zwanger of niet .ik hoop dat het dit keer wel raak is .pfff weet het efe niet meer
goedenavond ik heb het even allemaal gelezen en niet niks ik heb al 2 weken last van misselijkheid en maagzuur en ook geen zin in eten en de hele dag door misselijk en als ik ergens trek ik heb wil ik het pakken dan begint die misselijkheid weer grrrrrrrrrrrrrrrr ik moet ook veel plassen enzo en dit zou mijn derde worden en van mijn eerste 2 kreeg ik pas klachten nadat ik getest had dat ik zwanger was dus ik vind het heel erg vreemd wat er gebeurd met mijn lichaam en heb ook steken onder in mijn buik en gister had ik het heel erg en voelde ook iets hard als ik op de zijkant van mijn buik voelde heel vreemd allemaal ik moest zaterdag ongesteld worden en durf ook niet te testen maar zou als ik het zondag of maandag niet ongesteld word dinsdag kunnen gaan testen en vind het ook heel moeilijk om nu al te teste en heb ze gelukkig niet huis en zou maandag eventueel kunnen kopen iedereen die vandaaag (zondag) gaan testen veel sterkte ermee Indey