Hallo, Volgende week gaan wij naar centerparcs en dan heb ik voor mijn meisje 2 zwempakkies en een zwembroekje.. Maar moet daar nog wat onder zoals een luier oid? Groetjes
zwemluier en zwembroekje of pakje erover een cape is handig voor voor en na het zwemmen/ of een badjasje oid
eventueel een zwemluier. Maar die zijn waarschijnlijk nog wat groot... ze gaan namelijk vanaf 6 of 7 kilo. Onder een badpakje of zwembroekje gaat dat op zich wel hoor. Het randje aan de bovenkant omgeslagen... Maar het is wel ruim.
Hier was de zwemluier ook erg groot nog, toen we voor het eerst gingen zwemmen (ook rond de 2 maanden). Maar ik deed er dan gewoon een wat strakker zwembroekje overheen en dat ging perfect. (ze heeft nog nooit gepoept onder het zwemmen, dus ik weet niet hoe het anders had kunnen aflopen hihihihi)
ik heb de kruitvat zwembroekjes gekocht die zijn vanaf 6 kg en daarover om het broekje aan te laten houden een zwembroekje. gaat prima
Thanks! Heb ik alleen een te groot broekje gekocht kwam ik achter, 62 van lief valt erg groot haha. Dus dan doe ik er een zwempakje overheen van mexx, die valt weer kleiner
Hier een zwempampertje (ofwel een zwemper ) met een badpakje eroverheen. Julie geeft even een demo droogzwemmen:
Kan ze ook de rugslag even demostreren Ja idd een zwemluier met een zwembroekje of pakje erover heen. Meer kan je ook niet doen om het op te vangen toch
De antwoorden zijn hetzelfde en kloppen hahaha. Ik had eerst een zwembroekje maar daar stak die luier zo bovenuit, geen gezicht. Ik heb nu een badpakje met korte pijpjes en dat staat toch schattig
@miffy schattige foto zo. Op vakantie had ons dochtertje (was toen al bijna 1) een badpak en daaronder een zwemluier van kruidvat. Maar soms was het handiger om haar alleen in een zwemluier te laten zwemmen omdat haar badpakje nat was.
Wij doen Thirza alleen een zwemluier aan. Veel te veel gepruts om zo'n kleintje ook nog eens een broekje of zelfs zwempakje over d'r luier heen te hijsen...
valt wel mee toch? Badpakje is iets meer gepriegel, maar met aankleden van je kindje voor normaal doe je toch ook heel wat laagjes aan over de luier?
Ik heb bij de Prenatal een zwem broekje gekocht, waar GEEN zwemluier onder hoeft!!! Ben de naam even kwijt, maar das ideaal!! Te verkrijgen in verschillende maten en voor jongens of meisjes! Zit prima en blijft ook goed zitten!!
Daarom heb ik er twee en ik doe er altijd wat over ik zelf persoonlijk vindt het geen gezicht alleen zo'n luier
hai, Een zwemluier eronder doen. Die zijn erg makkelijk en je kan de rest erover heen doen Veel plezier
wij gaan maandag voor het eerst zwemmen en ik gebruik dan zwemluiers van kruidvat (moet ik nog kopen) en heb wetsuit gekocht voor tegen de kou van het water (vandaag binnen gekregen toevallig)
Bij die van Lief! hoeft dat ook niet...daar zit zo;n laagje in toch? En je kan ze ook openen als een luier...aan de zijkanten zit klittenband. Ik heb er overigens wel een zwemluier in...het zwembroekje is maat 68 en is nu nog niet helemaal goed...en dat terwijl hij al naar maat 80 aan het gaan is!
ik keek net ff in de kast en heb hier ook zo'n broekje liggen van prenatal. een blauwe. daar hoeft ook geen luier onder. Precies zijn maat volgens labeltje maar vind m redelijk klein zitten. of ik moet er gewoon nog aan wennen.