Driewieler (krijgt hij hier van opa en oma) Aqua play waterbaan (van ons) Verder willen wij duplo bij elkaar gaan sparen, hij heeft al de trein van duplo en wat losse dingetjes. Nu nog wat meer grote dingen gevraagd. Zwembadje voor buiten in de tuin
Ik vind het zo lastig. Onze buren willen met 7 stellen samen iets geven maar de vraag is wat? Haha. Zelf geven we denk Ik ook niks. Komt op een ander moment wel, want hij begrijpt het toch nog niet. Dus vaantjes huis denk Ik alleen iets van zus
Wij hebben de nijntje sailor stoel gegeven, ook leuk! En buitenspeeltjes zoals een schepje, harkje enzo? Leuk voor de zomer! Mijn kleintje is nu ook dol op stapelen, stapelbekertjes?
Woezel en Pip verstoppertje, Duplo, voorleesboekje (karton), Tomy gekke racers, een loophondje o.i.d (je weet wel, figuur met touwtje eraan zodat ze het vooruit kunnen trekken/achter zich aan kunnen trekken als ze lopen)..
Eigen stoffen stoeltje met naam, houten speelgoedkist met naam, duplo voor peuters, toettoetauto's, loopauto, gietertje en zandbak spulletjes, en boekjes kreeg die van ons van ons en familie