Ik ben aan het einde van mijn 2e zwangerschap bij de chirurg geweest omdat ik graag de aambeien wilde laten verwijderen. Hij vertelde me dat ik helemaal geen aambeien heb maar huidflappen. Wie heeft dit ook (gehad)? Ik ga ze namelijk laten verwijderen (wegsnijden/branden) deze maand en ben enorm bang voor wat komen gaat. Ik heb meerdere topics even gelezen over aambeien omdat dat vrijwel hetzelfde is en wat ik tegen kwam was geen pretje. Mensen die zeiden dat ze het NOOOOIT meer gingen doen en dat ze er EXTREEEEM last van hadden naderhand... Dat maakt me zo bang... Maar aan de andere kant is het gewoon niet leuk meer zo erg word het bij mij dus het zal echt moeten. Kan iemand me gerust stellen?
Hee! Ik heb 2 maanden geleden ongeveer een getromboseerde aambei gehad(gestold bloed erin) die ze tot 2x toe hebben open gesneden.. En nu is het id een flapje ofzo... Niet echt charming En zit soms ook in de weg bij t afvegen, dan heb ik zowat een halve rol modig Zit er ook aan te dneken om iets eraan te doen... Maar schijt in mn broek! Maar wegbranden?! kunnen ze dat niet gewoon afsnijden.... Moet me er nog verder in verdiepen.. Heb dus geen tips oid maar herken e verhaal wel!
Lijkt me logisch dat je er veel last van zal krijgen daarna,ik bedoel wat je eet moet er ook weer uit,dus pijnlijk.Ik heb zoiets van,als je er geen last van hebt,laat het zo,waarom er nog wat aandoen.
Haha jaa alleen zo lastig als je ergens anders ben... Of als je 3x per dag naar de wc moet.... Want dan stap ik liever ff onder de doche ipv met een washandje aan de gang te gaan ofzo... En tsjaa.. Geen last van hebben... Ik vind het bijv. Ook niet zoon fijn idee dat je partner dat ding kan zien tijdens de sex oid..
Hier ook, hij ziet ze zelfs bij het masseren zo'n tros heb ik Ik schaam me dan echt dood maarja hij vind het natuurlijk niet erg. verder bloeden ze bij de stoelgang, voel ze de hele dag zitten en het is enorm lastig schoon te maken na het toilet bezoek. Dus het MOET echt... Heb er zeker genoeg last van om mn angst te overwinnen en dan is het echt erg hoor... ben als de dood voor mensen met witte jassen. Ben ooit 5 jaar niet meer naar de tandarts geweest voor ik een angst tandarts vond die me een royal treatment geeft elke keer omdat ik in mn broek schijt... Laat staan dat ik vrijwillig naar het ziekenhuis ga om me te laten opereren. ...nee dit is echt een grote stap en schijt echt in mn broek van angst... enneehh Sam, ik pb je mn ervaringen wel als ik bijgekomen ben van de schrik...
Oef das wel erg! En heel erg vervelend natuurlijk voor je! Ik heb er gelukkig 'maar' 2 1 grote en een wat kleinere net op de rand van de kringspier.. Maar kans bestaat dat et weer gaat tromboseren oid... En elke keer opensnijden... Tsjaa ook geen lolletje...moet alleen nog eens naar de dokter om de opties te bekijken Weet je al wanneer je van plan ben om te gaan?! (btw) hier nog zoon achijterd voor de tandarts hoor En ik wacht je pbtje af