Goedemorgen allemaal, Ik ben een meelezer en plaats eigenlijk weinig berichtjes. Maar nu heb ik even steun en/of hulp nodig.. 4 maanden geleden van ik via een ks bevallen van mijn zoontje. alles ging goed totdat ik voor het eerst ongesteld moest worden (dat gebeurde ong 2mnd geleden) veel last en pijn, maar snel weer over. de tweede keer was ik al ruim van te voren lamlendig, maar ik wist in ieder geval waar het aan lag. Nu begon ik vorige week me weer ziekig te voelen, net alsof ik griep kreeg. maar toen werd ik een dag later al ongesteld! helaas begon toen de elende. werd depri, zag alles somber en werd lichamelijk een wrak. en dat is nu eigenlijk nog steeds zo! Voel me erg lamlendig, moe, heb het steeds koud, dan weer zweetaanvallen (vooral 's nachts), slaap dus slecht, alles voelt zwaar, hoofdpijn, weinig eetlust, misselijk gevoel, blok in de maag, en ga zo maar door... Als ik op internet zoek op deze verschijnselen komt ik uit op overgangverschijnselen... maar dit lijkt mij sterk. Heb echt het idee dat mijn hormoonhuishouding ontzettend ontregelt is. Heeft iemend hier ervaringen mee en is er wat aan te doen zonder vanalles te moeten slikken? En gaat het een keer over? want ik ben het spuugzat om niet meer te kunnen genieten van mijn gezinnetje... Sorry voor het lange verhaal, maar het zit me erg hoog op het moment. Groetjes, Klaproosje
Google eens op premenstrueelsyndroom (pms). Komt die niet overeen? Kun je ook krijgen nadat je kinderen hebt gekregen....
ik ga eens kijken! maar dit is toch meestal voordat je ongesteld moet worden en is het daarna weer over? dat las ik tenminste altijd.. en bij mij is het begonnen voordat ik ongesteld werd, maar is nu al anderhalve week aan de gang terwijl ik niet meer ongesteld ben.. zou toch niet zo zijn dat ik er de hele maand last van heb? wordt het behoorlijk zat nl... bedankt voor je reactie in ieder geval!
ik ben hiervoor bij de kinesioloog geweest, die gaf aan dat mijn hormoonhuishouden nog steeds (ruim 8mnd geleden bevallen)niet op orde was. Geduld lijkt het sleutelwoord, ik ben inmiddels wel op zoek naar homeopatische ondersteuning omdat ik geen hormonen meer wil innemen als het niet noodzakelijk is.