Hoi meiden, Laten jullie je kleintje iets geven voor valentijn aan papa? Lijkt me een leuk idee. Weet alleen niet zo goed wat. Hebben jullie tips?
ik heb iets heel simpels, een mok met een foto van onze dochter en papa is de liefste erop, genoeg om mijn man te laten smelten.......
Ik heb gister een boekje gekocht die hij kan voorlezen aan onze kleine meis...het heet...Papa jij bent de liefste!
Nope... Valentijn is in mijn ogen iets romantisch tussen geliefden/partners/minnaars zijn...en ik hoop toch niet dat mn man Finn zo ziet
een klein kaartje met afbeelding van een hondje of poes(weet zo niet meer lig veilig opgeborgen) die me dochter geeft.
nee wij doen er nix aan nooit wat aan gedaan en nu ook niet we een kind hebben maar we hebben wel feest op valentijnsdag want onze dochter word dan 1 jaar oud dus dat is wel een groot kadoo voor ons allemaal vind jullie niet hwaaa nee met vaderdag krijgt tie wel wat en dat heeft hij verleden jaar ook gehad een beker met een foto van zijn dochter en snoep erin gedaan dat vond hij wel leuk toen gr van Citta fijne valentijnsdag allemaal
Ik laat mijn zoontje ook niks geven, zelf doen wij er eigenlijk nooit echt aan. Maar dit jaar geef ik hem wel wat moois, gewoon om te laten weten wat een fantastische man en papa hij is!