tijdens en na de fles begon mijn meisje net te krijsen.. als je iets in dr mondje stopte dan ging ze kauwen.. en ineens was het weer weg en ging ze slapen, en nu ligt ze te spelen alsof er niks aan de hand is.. ook kwijlt ze heel erg veel.. komt er een tandje door of niet?
kan zijn dat de tandjes goed in de kaakje gaan zitten. Daan doet dit al sinds hij 2 maand oud was. en het is alleen maar erger geworden. toen hij 2,5 maand was begon hij met severen. CB zij dat ie last had van zijn tanden. met 3,5 maand wilde hij amper eten. met 4 maand toen hij groente en fruit kreeg ging alles goed ma na 1,5 week wilde hij geen groente meer. en pap uit een bortje ook niet. alleen fruit. nu wil hij wel weer alles eten maar met gemor en onderin zitten 2 bultjes nu rood en bovenin bij de hoektanden ook. dus neem aan dat ie met zijn tandjes nu helemaal bezig is.. dus kortom het zou goed kunnen hoor , maar kan ookgewoon zijn dat ze te moe is en niet wil drinken en gaat krijsen omdat ze weet dat ze er van in slaap valt.Dat is met daan ook bij zijn laatste fles dan
bultjes moet je zien, zijn rood. Bij daan zien we al zijn tandjes zitten maar alleen de onderste 2 en de hoektanden boven komen door , te zien aan de rode bultjes en voeld wat harder aan.
Zouden tandjes kunnen zijn. Onze dochter had bij het doorkomen van haar 1e tandje ook veel last bij het drinken. Onze dochter heeft pas 2 tanden, dus ik been geen expert op dit gebied maar de rode bultjes zag ik inderdaad eerst. Er zaten ook duidelijk witte puntjes in haar tandvlees zitten, toen heeft het nog 4 weken geduurd voordat ze uiteindelijk doorkwamen....
't Is nog wel wat vroeg, maar het zou best kunnen hoor. Een achternicht is zelfs geboren met al een tand! Inderdaad kun je vaak een paar dagen voor het tandje doorkomt een vage bobbel zien. Soms zijn de kindjes dan wat jengelig of hebben ze rode wangetjes, maar dat hoeft lang niet altijd hoor. Die van mij kregen al hun tanden zonder zeuren en zonder pijn. Dus het hoeft niet altijd met veel moeite te gaan.