Wij zijn op zoek naar een schommel voor de verjaardag van onze dochter. Misschien weten jullie een site of een winkel waar je ze voor een betaalbare prijs kan kopen. In principe hoeven we geen dubbele schommel een enkele is ook genoeg. Ik hoop dat jullie misschien wat weten. xxx
Ik heb laatst bij intertoys in de aanbieding de zitting van de schommel gekocht (3 standen) voor 15 en mijn man is heel handig dus die maakt zelf de ombouw. Zijn we voor een klein prijsje klaar!
wij ook bij de intertoys geweest, 15 euro voor de zitting, wij kunnen hem gewoon ophangen, paar haken bij de praxs gehaald en klaar is kees denk bij mekaar rond de 25 euro kwijt! en een plezier dat ze heeft!
Bij de Wehkamp. Een goed gekeurde enkele Kettler schommel voor 79,- Komen ong. 20 verzendkosten bij, maar dan heb je er wel jaren plezier van. Ideaal als je een andere schommel nergens aan kan bevestigen zoals wij (huurhuis). Wij wachten nu tot hij bezorgd wordt.
Wij hebben m practisch nieuw van mp gehaald. Voor 5e ofzo. En het is ook n 3 standen schommel, van 9 maanden tot .. 5 jaar ofzo.