Hoi allemaal, IK BEN ZWANGER!!! Bij S.iem hebben we 3 ICSI's nodig gehad voordat ik zwanger raakte! We besloten om deze maand voor een broertje of zusje te gaan! We hadden nog 5 cryo's in de vriezer gelukkig! Op 6 september had ik een positieve ovulatietest en op 8 september een terugplaatsing van een 2-cellig cryootje! Nog helemaal in het beginstadium dus! Maar wat een vechtertje is het, want hij of zij is meteen blijven zitten! Dit keer wist helemaal niemand (behalve half nederland op dit forum) dat we een poging deden, dus de verrassing is des te groter! Mijn schoonouders waren helemaal in tranen! Morgen wacht ons de mooie taak om het aan mijn ouders en zussen en zwagers te vertellen! Ik kan niet wachten! 7 oktober de 1e echo!! Spannend!!!! Liefs Loesie
JAaAaAaAaAaAaAaA Ook hier nogmaals van harte lieverd! Zo geweldig glittertastisch. En de ontroerende reacties *huiltje* LOESIE IS SWANG!
Meis wat een wonder ! Gefeliciteerd! geniet er van. En veel plezier met het vertellen aan je ouders .
@ Loesie, ik had het nieuws via Mosa al gehoord . De eerste cryo gelijk raak is echt Supernieuws Gefeliciteerd! Waren je ouders en zussen ook erg verrast?
Loes, gefeliciteerd!!!!!!! Ongelofelijk he!!! En waren je ouders/zussen blij??? Denk het wel he! Bij ons was de tweede ook een geheime missie voor onze familie. En iedereen was erg verrast! Geniet er van!