Wat zouden jullie doen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lemon macaron, 30 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemon macaron

4 aug 2016
    44
    4
    8
    NULL
    NULL
    Ben nu 16,5 week zwanger en sinds zondag ineens bruin/rood bloedverlies
    Zondag ook meteen zkh gebeld toen het aan bleef houden en kon meteen langskomen
    Van binnen gekeken en ze zagen nog wat oud bloed te zitten wat er nog uit zou moeten gaan komen met de echo was alles verder goed baby springlevend en regelmatig en sterk hartslagje niets te zien wat zou lijken op een beginnende miskraam
    Naar huis gestuurd met de info: het beetje wat er nog zit moet er nog uit komen, mocht het lang aanhouden, of krijg je krampen of word het helderrood dan meteen weer even bellen

Nu zijn we 5 dagen later en heb ik nog steeds regelmatig elke dag wat bloedverlies nog steeds hetzelfde bruin/rood, geen krampen verder en geen helderrood bloed
    Mijn vriend vind het nu toch wel erg lang duren en vind eigenlijk dat ik de gyn weer moet bellen, aan de ene kant vind ik het ook wel lang duren aan de andere kant wil ik geen zeur zijn ;)
    Dus mijn vraag: wat zouden jullie in mijn situatie doen?

2. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Ik zou bellen... hier zou ik geen risico mee willen lopen! Naar alle waarschijnlijkheid is het niets, maar dat wil je zeker weten, toch?

3. Lyanne T

Lyanne T Actief lid

15 sep 2016
    234
    0
    16
    Ik zou zeker nog een keer contact opnemen met de VK. Daar is ze voor! En al die onzekerheid/stress is ook niet goed voor jou en de baby.

4. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Ik zou iedere week terug gaan. Jammer dan als ze je een zeur vinden (denk het trouwens niet hoor). Ik heb het tijdens mijn eerste zwangerschap ook gehad met circa 21 weken. Maar dat bloeden hield wel op na een dag. Ik denk dat je net als ik gewoon heel gevoelig bent daarbinnen, maar neem gewoon het zekere voor het onzekere.

5. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.364
    2.822
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Bij zorgen bellen zeggen ze altijd, dus ik zou gewoon weer bellen.

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Bij onzekerheid of twijfel: áltijd bellen! Liever 10x te vaak dan een keer te weinig!
    Ben je inmiddels al wat wijzer?

7. Lemon macaron

4 aug 2016
    44
    4
    8
    NULL
    NULL
    Donderdag zo lang getwijfeld dat ik niet echt meer tijd had om te gaan ivm ophalen dochter van school
    Vrijdagochtend was het bloedverlies ineens veel erger en ook rood dus toen echt meteen gaan bellen en kon gisteren om half 11 terecht
    Met de baby was alles perfect baarmoeder en baarmoedermond zagen er ook nog steeds goed uit er was nog steeds wat bruin bloed te zien geen rood meer verder ze hebben wat kweekjes afgehaald waar ik volgende week en over 2 weken de uitslagen van krijg maar ze hebben alle ernstige dingen nu kunnen afstrepen dus er is niets om me zorgen te maken in principe
    Ben nu wel op "huis"rust gezet zolang ik nog bloedverlies heb, dat viel wel even tegen maar goed alles beter dan dat er iets mis is met het kleintje
    Al met al blij dat ik ben gegaan en het is nu gewoon afwachten maar weet dat er niets ernstigs aan de hand is

8. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    Spannend joh maar idd bij twijfel gewoon aan de bel trekken.
    Ik heb overigens mijn hele zwangerschap onverklaarbaar bloedverlies gehad en een afwijking pap uitslag. Na de zwangerschap was alles gelukkig weer goed. Soms is er geen verklaring maar kan het gelukkig gewoon een gezonde bub opleveren

9. Lemon macaron

4 aug 2016
    44
    4
    8
    NULL
    NULL

Dank je wel dat geeft wat moed!
    Ze hebben bij mij idd vrijdag ook een uitstrijkje gedaan daar over twee weken de uitslag van benieuwd wat er uit gaat komen

10. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    Spannend . Idd bij twijfel altijd bellen

Deel Deze Pagina