Uit logeren was geen succes.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MissMom, Dec 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissMom

MissMom Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi allemaal.
    Gisteren gingen mijn dochter en ik bij mijn zus logeren (oppassen op hun 4 kinderen) maar dochterlief vond het maar niets.
    Ze vond het erg gezellig zolang ze maar niet hoefde te gaan slapen :)
    Ze leek het wel eng te vinden zelfs en half 11 allemaal maar naar bed gegaan en pinquin bij mij in bed genomen, ze sliep toen wel meteen (na enkele pogingen om naar bed te brengen) maar werd half 1 huilend wakker.
    Huilen och niet normaal, alsof ze het eng vond.
    Toen maar uit bed gegaan en wat te drinken gegeven en viel bij me op schoot in slaap na een half uur dus wilde haar weer terug in bed leggen maar ze had dat al meteen door en begon wat te piepen.
    Heb maar zuslief gebeld en gevraagd naar huis te komen om ons maar weg te brengen naar eigen huis.
    Kwamen kwart voor 2 thuis en gingen meteen door naar bed en mevrouw viel heerlijk in dromenland naast mij tot kwart voor 10 vanmorgen.
    Ze is 15 maanden dus zou je zeggen, moet makkelijk kunnen toch?
    Zijn er meerdere die dit zo hebben met kind?
    En gaat dit over haha

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Jeetje wat vervelend. Dat ze zo gewend is aan haar eigen bed en gewoon niet ergens anders wil slapen zeg. Heb er zelf nog geen ervaring mee, maar hoop dat dit snel over gaat.

xxx

3. angel77

angel77 Fanatiek lid

Mar 29, 2008
    1,428
    0
    36
    oosten van het land
    Hoi,
    Ons zoontje 1 jaar gaat bewust eens in de zoveel tijd logeren bij opa en oma, zodat hij ook ergens anders wil slapen.
    Wat ik altijd wel doe ik zijn favoriete spulletjes meenemen, zoals zijn knuffels en muziekdoos. En mn ouders hebben hetzelfde nacht lampje als wij thuis hebben.
    Tot dusverre werkt dat goed.

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wat vervelend.. Heb je een campingbedje wat je altijd gebruikt bij logeren?

Hier slaapt Esmee altijd in het zelfde bedje.. We doen haar een gedragen slaapzak aan.. Bij ons is het elke keer nog prima gegaan.

Misschien te druk om te slapen?

5. MissMom

MissMom Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet eerlijk zeggen dat dochterlief nog nooit uit logeren is geweest zonder mij en het is al een half jaar terug dat we voor het laatst ergens gelogeerd hebben.
    Had al haar eigen dingetjes mee genomen maar ze miste haar eigen huis gewoon denk ik.
    Overdag gaat een slaapje elders makkelijk dus dacht dat dit ook wel kon.

6. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Mijn dochter heeft wel vaker bij haar beiden opa's en oma's gelogeerd. Maar ze komt toch altijd vermoeid terug van de vele andere indrukken en ze is altijd vroeg wakker. Ze slaapt toch minder op een vreemde plek. Ik vind dat begrijpelijk. Ik slaap in mijn eigen bed ook het best.
    Sommige kindjes vinden het prima, anderen weer niet. Als je zo af en toe haar meeneemt moet het geen probleem zijn toch? Wij nemen ook altijd eigen knuffeltjes mee.

Share This Page