Dan is m'n broer jarig dus dan zitten we aan de andere kant van het land. We gaan op 4 mei al en blijven slapen. Dus ergens in de middag een heel eind rijden
4 en 5 mei mag ik gewoon werken, nu weet ik dat ik op feestdagen altijd meer moet werken. Maar vl mag ook gewoon werken, erg vreemd want normaal gooit dat bedrijf met elke feestdag de deuren dicht.
Als het weer het toelaat zijn wij in Duinrell te vinden, man zo blij als ern kind en kind ook en ik volg met de broodjes en de ijsjes...
Geen idee, weet niet eens of mij man moet werken Ik heb in ieder geval een heerlijk lang weekend van 5 dagen. Woensdag pas weer werken.
Ik zou dan dolgraag in mijn kraambed liggen, liever niet bevallen want we hebben al een jarige in de familie die dag.. Maarja, ik heb het niet voor het zeggen
Hier in België is het alvast geen feestdag . In de pretparken en dergelijke zal het hier dus vrij rustig zijn.
Gewoon een dag als alle andere.. Huis poetsen voor onze dochter zorgen en beetje hier neuzen,, manlief moet helaas gewoon werken..
Werken en daar baal ik van!! Normaal wordt er bij ons gekozen welke feestdagen je wilt werken maar 5 mei is niet meegerekend als feestdag terwijl dat dit jaar toch eigenlijk wel is.. En nu net op 5 mei is mijn man vrij
dinsdag naar de Efteling. mocht het veeels te druk zijn/worden zijn we zo weer thuis we hebben toch een ab
Werken.... het is zo druk, dat ik die vrije dag maar even aan me voorbij laat gaan. Hopelijk is het met de telefoon een beetje rustig, kan ik mooi een eind komen met mijn achterstallige overige werk.
Niks net als elke andere doordeweeks normale dag. Vriend gaat werken, mijn dochtertje en ik naar logo en daarna boodschap doen.
Vriend moet werken helaas, ik ben wel vrij en gewoon met me dochter thuis. Smiddags wel bij vriendinnetje op bezoek of als het goed weer is naar de kinderboerderij of buitenspeeltuin of zo!
Misschien naar een bevrijdingsfestival, maar of dat leuk is met kids? Ben er nog nooit geweest, ik werk altijd, maar dit jaar is het een verplichte vrije dag (en daar baal ik van haha, zo'n dinsdag is toch niet leuk).