wij moeten gewoon werken, maar aangezien donderdag altijd mijn vrije dag is ben ik dus vrij wel lekker want mijn moeder en haar man zijn dan 6 jaar getrouwd! rustig koffie drinken dus hahaha
Ik heb verlof, maar als ik het niet had... ik ben nooit vrij. Niet met koninginnedag, niet met kerst en ook niet met nieuwjaar... Feestdagen bestaan niet voor sommige beroepen! Haha
ja, ik ben vrij (voortgezet onderwijs) en mijn man is ook vrij, al heeft zijn baas al wel gevraagd of ze toch willen komen werken
Ik ben al anderhalve week vrij, heb 2 weken vakantie. Dus 5 mei ben ik ook lekker vrij! Ga gezellig met mijn moeder, zus en nichtje de braderie afstruinen hier!
Dan is jouw zoontje evenoud als Fay (ook 5-5-08) Hier vrij moeten nemen, was geen standaard vrije dag (ook niet in het lustrum jaar)
ik wel niet zon mooie dag voor ons dan is het alweer 2 jaar geleden dat mijn broer 45 jarige leeftijd is overleden
Ja, en zelfs 6 mei zijn we vrij. Universiteit Manlief vindt het maar irritant, want hij wil werken. Mij komt het ook bar slecht uit, want denk maar niet dat docenten er rekening mee houden wat werkzaamheden betreft.
yep hier ook een vrije dag maar niet omdat het 5 mei is..maar omdat ik dan nog na wil genieten omdat ons mannetje de dag ervoor 1 is geworden. Ik zit te denken om naar het bevrijdingsfestival in Zwolle te gaan..