5 minuten huilen voor slapen gaan

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dwrtjj, 27 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

Jaa id wij ook !!

2. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    zelfstandig ondernemer (beautybranche)
    Heel fijn om te lezen dat we niet de enige zijn..! Het is af en toe zo moeilijk om er achter te komen wat er nou is...

3. Nescio

Nescio Niet meer actief

Mijn dochter sliep toen ze zo klein was ook bijna niet overdag.
    Met 7,5 a 8 maanden werd het pas een schema. Ze slaapt nu gemiddeld van 10 tot 12.30 uur en van 15 tot 17 uur. En dan rond 20 uur naar bed. Ze komt dan nog wel voor een nachtvoeding (of 2), maar slaapt dan weer direct verder, tot een uur of 7, 7;30 uur.

4. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hier was het ook standaart 5 tot 15 minuten huilen voor ze gaat slapen, maar wordt steeds minder hoe ouder ze wordt merk ik.

Ik weet hoe mijn dochter is en als ik juist haar wil troosten, raakt ze alleen maar mee overprikkelt.

Ik doe het vrijwel vanaf het begin al zo;

Bij 1e gaapje naar boven in haar eigen bedje leggen, aai over bolletje, kusje, melodietje aanzetten en kamer uitlopen. Vanaf het begin ben ik daar heel consequent mee, zodat ze zelf leert om in slaap te komen.

Heb het overigens bij al mijn kids zo gedaan, nooit verder geen slaapproblemen gehad op latere leeftijd etc

Sommige kindjes doen dit juist om alle prikkels van de dag te verwerken of om in slaap te komen.

Deel Deze Pagina