Ben benieuwd op welke leeftijd jullie je ouderlijk huis hebben verlaten en waarom. Ik was zelf 30 . Ik wilde al veel eerder, maar in mijn eentje een huis kopen lukte niet, voor huur greep ik er steeds naast bij loting en particulier was te duur. Mijn vriend woonde nog 270 km verderop en pas toen ik 30 was (kende hem 4 jaar) had hij een baan dichterbij gevonden en gingen we samenwonen. Gelukkig vonden mijn ouders het niet erg dat ik zo lang gebleven ben.
Ik was 24 en was op zoek naar een appartementje voor me zelf alleen. Had geen vriend. Vlak daarna ontmoette ik mijn man en ben van huis uit met hem gaan samenwonen 2 weken voor mijn 25e verjaardag...we hadden toen 5 maanden verkering, maar zijn nog steeds samen
Ik geloof 22 of zo. Had het prima samen met mijn mams. Ik kon toen een huurwoning overnemen van onze buurman. Dus ik ging van mams naar het huis ernaast . Stomste wat ik ooit gedaan heb is daar weggaan. Ondanks dat ik mijn moeder af en toe achter het behang kan plakken (en vice versa ook natuurlijk) mis ik haar vreselijk. Mijn vriend is met 32 uit huis gegaan. En die moest heel dapper zijn want die ging van onder zijn moeders vleugels naar een ander land 3000 km verderop. Petje af.
ehm ik was 15 toen ik ging jong eigenlijk ben tussen door nog wel thuis gaan wonen toen op mijn 18e ben ik echt geheel gegaan en ben ik een huisje gaan huren
Ik was 18 toen ik ging samenwonen. Eerder als verwacht maar door de thuissituatie was het het beste. Ga ik verder niet over uitweiden.En het is goed gegaan want ondertussen is hij mijn man en de vader van onze twee dochters
Ik was 19. Vond het heerlijk om vanaf toen m'n eigen plekje te hebben en had niet langer thuis willen wonen, ondanks dat ik het echt wel goed had thuis.
ik was 23 toen we samen ons eerste huis kochten en mijn man was (toen vriend 25 jaar toen hij uit huis ging)
Ik was 20, zou rond mijn 21ste gaan samenwonen met mijn vriend maar raakte zwanger dus zijn iets eerder gaan samenwonen
Ik was net 21 toen ik m'n huis kocht... Was toen net 2 maanden samen met m'n vriend, dus we durfden het uiteraard niet aan om samen te gaan kopen... Hij was toen 22. Toen we gingen samen wonen hadden we 6 maanden verkering... Inmiddels zijn we de 3 jaar voorbij, zijn we getrouwd en is onze kleine onderweg Dus hoe snel het soms ook allemaal lijkt te gaan, als het goed voelt, zit het goed
Ik was 22, na 4 maanden was ik weer terug (scheiding) en na een maand weer thuis gezeten te hebben ben ik samen gaan wonen met mijn nu huidige man en vader van mijn dochter en bijna zoon